Atlantic Grupa i Podravka dogovorile su suradnju i uvele praksu uzajamne izvozne podrške na tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Austrije. Tako će Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a.
Cilj je ove suradnje, kako ističu potpisnici, maksimirati međusobne sinergije osnaživanjem plasmana proizvoda obiju kompanija i podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka imaju na tim tržištima.
Važan iskorak
- Ostvarivanje sinergije između Podravke i Atlantica na tržištu Austrije i SAD-a važan je iskorak u praksi poslovanja hrvatskih kompanija u inozemstvu. Iznimno sam zadovoljna ovim korakom, jer na ovaj način dvije snažne hrvatske kompanije udružuju snage kako bi još više izvozile i jačale prisutnost vlastitih brendova i na europskom i na američkom tržištu.
Suradnja s Atlantic Grupom važan je iskorak u poslovanju hrvatskih kompanija u inozemstvu, što će, vjerujemo, doprinijeti jačanju izvoza i prisutnosti naših brendova na inozemnim tržištima - istaknula je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.
Iz Podravke su nam otkrili da je očekivani početak suradnje drugi kvartal ove godine, a njezina vrijednost u prvoj punoj godini iznosi 10 milijuna eura. U idućim godinama očekuju dodatni rast. U Atlantic Grupi očekuju, pak, da će im sporazum u Austriji donijeti 6 milijuna eura.
Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe, naglasio je kako ovaj dogovor ima vrlo jasnu logiku korištenja zajedničkih prilika.
- Vegeta i Argeta kao naši najistaknutiji izvozni brendovi, uz ostali naš portfelj, prirodni su saveznici u nastupu na internacionalnim tržištima. Otvorenost, povjerenje i interes za pronalaženjem sinergija na putu stvaranja nove vrijednosti pravi su temelj odnosa Podravke i Atlantic Grupe - istaknuo je Emil Tedeschi.
Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe zadužen za segment distribucije, napominje da od ove suradnje u Atlanticu očekuju utjecaj na prihod u Austriji u iznosu od otprilike 6 milijuna eura na godišnjoj razini u prvoj punoj godini, uz značajan rast tijekom idućih godina.
- Ovakva očekivanja temeljimo i na rastu populacije koja dolazi iz zemalja regije, ali i na uspješnom prodoru naših brendova na redovne police trgovačkih lanaca te, posljedično, konzumaciji domaćih austrijskih potrošača - rekao je Nakić.
Svoju kalkulaciju potkrijepio je primjerom Argete.
- Dobar je primjer Argeta, koja je u proteklih nekoliko godina na tržištu Austrije u kategoriji pašteta dosegnula udjel veći od 40 posto, što pokazuje da su uz kvalitetan proizvod i adekvatno ulaganje u tržište potencijali naših brendova izrazito veliki - ustvrdio je. - Dodatno, Atlantic
Grupa sa svojim asortimanom i Podravkinim brendovima u Austriji u potpunosti slijedi svoju distribucijsku strategiju jačanja portfelja kroz miks kvalitetnih vlastitih i principalskih brendova koji imaju izražen tržišni potencijal. Uz Argetu, izvozni aduti Atlantic Grupe su i Donat, Smoki, Prima, Cedevita, Cockta, Grand kafa - istaknuo je Nakić.
Očekivanja od Vegete
Podravka svoje proizvode prodaje na gotovo sedamdeset tržišta. U ukupnim prihodima čak dvije trećine čine oni ostvareni izvan Hrvatske. Iz koprivničke kompanije napominju da su među vodećima u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi s Vegetom kao najjačim hrvatskim brendom.Posebna očekivanja stoga imaju od Vegete.
Osim Vegete, među najpoznatijim Podravkinim brendovima su i Podravka juhe, Dolcela, Lino, Eva, Fant, Kviki... Suradnja s Atlanticom trebala bi, kako doznajemo, obuhvatiti nekoliko desetaka Podravkinih proizvoda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....