POTEŠKOĆE U RADU

Dio pacijenata nakratko ostao bez zdravstvenog osiguranja, HZZO kaže da je problem riješen

HZZO je dodao da su korisnici CEZIH-a tijekom trajanja poteškoća mogli na službenim stranicama HZZO-a provjeriti obvezno osiguranje osiguranika

Ilustrativna fotografija

 Tom Dubravec/Cropix/Cropix

Nekoliko je ordinacija obiteljske medicine televizijskoj postaji N1 u petak ujutro javilo da sustav Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) pacijente koji su kod njih došli tretira kao "neosigurane osobe".

- Od jutros smo u blokadi. Sustav dojavljuje za sve pacijente da su neosigurane osobe. Mi im u tim uvjetima možemo pružiti zdravstvene usluge, ali samo uz naplatu istih - rekao je za N1 Leonardo Bressan, liječnik opće medicine iz Rijeke i predsjednik Nadzornog odbora Koordinacije hrvatske obiteljske medicine.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje potvrdio je za N1 da je u petak imao poteškoća.

- Tijekom jutra došlo je do poteškoće u radu servisa za provjeru obveznog zdravstvenog osiguranja. Problemi su otklonjeni i sustav uredno radi - rekao je HZZO.

HZZO je dodao da su korisnici Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava Republike Hrvatske tijekom trajanja poteškoća mogli na službenim stranicama HZZO-a provjeriti obvezno osiguranje osiguranika.

HZZO se prije tri tjedna našao na udaru hakera, no nije pretrpio veću štetu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 08:03