VELIKI USPJESI

DIGITALNA IZDANJA HANZA MEDIJE RUŠE REKORDE ČITANOSTI Jutarnji.hr prvi u Hrvatskoj po svim kriterijima, 100posto.hr ima više od 500.000 čitatelja

 

100posto.hr, najnoviji portal Hanza Medije, nakon manje od pola godine postojanja premašio je brojku od pola milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno! Prema mjerenju DotMetricsa, u srpnju je portal posjetilo 506.374 jedinstvenih posjetitelja iz Hrvatske čime je postignut rast od 18 posto u odnosu na lipanj.

„Naš koncept da publici pružimo originalan, atraktivan i bitan news sadržaj čitatelji su prepoznali i jako smo sretni zbog toga. Medijski prostor je kontaminiran lošim sadržajem, napornim klik bejtovima, zatrpani smo lošim vijestima sa svih strana i političkim PR-om koji obične ljude ne zanima. Mi pišemo o stvarima i ljudima koje smatramo važnima, ali ljudima i dajemo odlične teme za rasprave na kavi“, rekla je Lada Novak Starčević, glavna urednica portala 100posto.

Keith Reynolds, Sonia Davies, Stephanie Davies, Courtney Davies and Steve Powell (L-R), a five member family syndicate from Monmouth who won the ?61.1m EuroMillions jackpot, celebrate during a news conference in Newport, Wales, Britain August 3, 2016.  REUTERS/Rebecca Naden - RTSKUI9
REUTERS

Dodaje da je redakcija, koja broji 17 ljudi, izuzetno složna i kolegijalna, uskaču jedni drugima u rubrike kad god treba (i ne treba) i odlično se nadopunjuju. Većina njih ima iza sebe veliko iskustvo u novinarskom poslu, stečeno na vodećim hrvatskim portalima.

Posebno su ponosni na svoje autorske priče s terena, te originalni video sadržaj, koji je po mnogočemu osvježenje na hrvatskoj medijskoj sceni. Video priče redakcije 100posto do sad imaju 1,200.000 pregleda na svim platformama.

„Naša mlada ekipa iz 100posto je pravo osvježenje. Portal se prije svega obraća milenijalcima, takav mu je jezik i vizualni identitet. Sadržaj 100posto je primarno stvaran za konzumaciju na mobilnim uređajima i jakim naglaskom na video sadržaju”, rekao je Tomislav Wruss, direktor izdavaštva Hanza Medije.

„Uz portale Jutarnji list, Gloria, Živim i Slobodna Dalmacija, snaga cijelog portfelja Hanza Medije je sa 100posto definitivno podignuta na višu razinu“, rekao je Dejan Orešković, direktor digitalnih operacija Hanza Medije.

Slobodna Dalmacija, vodeći regionalni news portal, u srpnju je imala više od 700 tisuća jedinstvenih posjetitelja koji su portal pregledali više od 14.115.337 stranica. Gloria, najpopularniji ženski portal u Hrvatskoj, ostvario je posjećenost u srpnju brojeći ukupno 292.781 jedinstvenih.

Jutarnji list, sa svojim pripadajućim specijaliziranim portalima kao što su Autoklub, Dobra hrana, Dom i dizajn, Globus, Sportske novosti i Živim.hr i dalje je vodeći news portal u Hrvatskoj po svim ključnim parametrima.

"Ovaj novi snažni uzlet digitalnih operacija Hanza Medije potvrda je ispravnosti naše strategije fokusirane na interese korisnika", zaključuje direktor digitalnih operacija HM-a Dejan Orešković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 02:21