Srpsko narodno vijeće upravo je lansiralo veliku kampanju povodom obilježavanja 25. godišnjice svoga rada. Nema sumnje da će SNV-ova kampanja privući puno pažnje - i medija i političara i opće javnosti, pošto iza nje stoji komunikacijski stručnjak i dizajner Boris Malešević, koji je osmislio i jednu od najboljih političkih kampanja svih vremena u Hrvatskoj.
Njegov slogan "Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?", koji je osmislio za SDSS-ovu kampanju za europske izbore 2019. godine, izazvao je brojne komentare. Dok su ga jedni hvalili, drugi su se šovinistički iživljavali dopisujući koješta ispod te poruke na jumbo plakatima.
Kampanja SNV-a startala je u petak postavljanjem jumbo plakata s natpisom "Znate li što radimo 25 godina?".
- Jumbo plakati bit će postavljeni po cijeloj zemlji, a u Vukovaru će ih biti dva. Kampanja je krenula danas s ‘teaserom‘ na kojemu piše ‘Znate li što radimo 25 godina?‘. U nastavku kampanje na to pitanje referirat ćemo se s nekoliko odgovora. Prvi će osvanuti na Badnjak - kaže Malešević misleći na pravoslavni Badnjak.
Osim već spomenute kampanje za SDSS, Malešević je sudjelovao u brojnim kampanjama SDP-a, Milana Bandića, a osmislio je i slogane za predsjedničku kampanju Zorana Milanovića "Predsjednik s karakterom" te HDZ-ovu "Vjerodostojno" za parlamentarne izbore 2016. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....