AKCIJA

‘Češljaju‘ se frizerski saloni zbog dojava o nepoštivanju protuepidemioloških mjera

‘Potrošili smo bogatstvo na maske, rukavice, vizire, ogrtače, sredstva za čišćenje i sto čuda‘, žali se jedna splitska frizerka
 Ilustracija/Ivo Ravlić/CROPIX

Turistički i sanitarni inspektori Državnog inspektorata provode koordinirane inspekcijske nadzore s ciljem utvrđivanja spremnosti za turističku sezonu, javlja Slobodna Dalmacija.

Uz kontrole ugostiteljskih objekata hotela, kampova te luka nautičkog turizma, provjeravat će se i pridržavanje protuepidemioloških mjera i mjera socijalnog distanciranja u skladu s preporukama i uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a kako bi se izbjegao rizik od zaraze od bolesti COVID-19.

Glasine da sanitarci kruže po frizerskim salonima u subotu su se brzo proširile među frizerima po Splitu. Iz Državnog inspektorata pak kazali su nam kako nijedan sanitarni inspektor ovih dana nije bio u nadzoru frizerskih salona, te da je vjerojatno riječ o civilnoj zaštiti.

U iščekivanju odgovora civilne zaštite, kao i rezultata kontrole, pitali smo što misle frizeri o kontrolama koje im najavljuju:

- Saloni su nam izlijepljeni odlukama i preporukama. Na svakom kantunu su dezinficijensi, podovi iscrtani trakama za držanje distance, naručene mušterije čekaju vani dok prethodna ne izađe... Neki su nabavili pregrade, a bogatstvo smo potrošili na maske, rukavice, vizire, papirnate maramice i jednokratni materijal, ogrtače, sredstva za čišćenje i sto čuda.Mjeri se temperatura mušterijama, uzimaju podaci o imenu i broju mobitela, svi nose maske, a nakon svake mušterije sve se detaljno dezinficira. Realno, u jednoj smjeni uspijemo primiti tri, četiri mušterije. Nije lako, nikako. Trudimo se poštivati sve mjere. Inspekcije dosad nisu dolazile, a nadam se da ni neće kod mene. S druge strane, dopušta se sve i svašta, razna okupljanja, a nas male se gleda pod povećalom - kaže nam jedna frizerka.

U trajektima bez zaštite Dok su obrtnici vječno pod pritiskom zbog previsokih kazni u slučaju bilo kakvih manjkavosti oko svog poslovanja, građani na ulicama, u javnim prostorima, pa i u javnom prometu, baš se i ne pridržavaju preporuka nošenja zaštitnih maski.

- Na trajektu Split - Vela Luka, u salonu 98 posto putnika nije nosilo masku. Svi su je imali prilikom ulaska na trajekt, ali su je skinuli kad su sjeli. Inspekcije bi tamo imale posla - dojavljuje jedna putnica.

"Jadrolinija" je pak objavila da su od 25. lipnja svi putnici obvezni nositi medicinske maske ili maske za lice prilikom putovanja. Preporuka vrijedi i za pranje ruku, distancu od drugih putnika te kupnju putnih karata online ili preko mobilne aplikacije.

Djelatnici nacionalnog brodara mogu odbiti putnika na ulazu ako ovaj nema masku, baš kao i vozači vlakova i autobusa. Skidanjem maske u salonu putnici samo pokazuju svoju neodgovornost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 01:53