Ministar mora, prometa i veza Oleg Butković u srijedu je sa šibensko-kninskim županom i šibenskim gradonačelnikom razgovarao o prometnim projektima vezanim uz rasterećenje državne ceste D8 i drugim te su zajedno obišli novi prometni čvor Rokići.
"U pripremi su čvorovi Njivice1 i Njivice2 i Mandalini - Hrvatske ceste kao nositelj projekta u suradnji sa Šibensko-kninskom županijom i Gradom Šibenik rješavaju pravne odnose. Uspješno je završena podzemna garaža pod Poljanom, a tu je i gradnja putničkog terminala za koji još dio financijske konstrukcije ide preko Hrvatske banke za obnovu i razvoj", izvijestio je Butković.
Istaknuo je i da je na sastanku sa šibenskim gradonačelnikom Željkom Burićem, šibensko-kninskim županom Goranom Paukom i direktorom Hrvatskih cesta Josipom Škorićem razgovarao i o obilaznici Drniša koja je u ozbiljnoj fazi, čekaju se izvlaštenja i 2021. možemo očekivati početak radova.
Gradska vertikala i izgradnja žičare
Za čvor Podi je ishodovana lokacijska dozvola za spoj na auto-cestu, a 2021. ćemo za taj projekt raspisati natječaj. Dotakli smo se i budući projekata važnih za Šibenik kao što je izgradnja žičare. I ona mi se mogla financirati preko našeg ministarstva pomoću EU fondova, kao i novi prometni spoj koji bi išao od centra grada prema magistrali kod gimnazije, dodao je.
Župan Pauk ocijenio je da je sastanak bio uspješan.
"Jedan od projekata o kojem smo razgovarali je i spoj Vrpolja, Primoštena, Rogoznice i Marine s jednim pravcem i tome ćemo se ozbiljno posvetiti. Obilaznica Knin i obilaznica Drniš mogu funkcionirati i samostalno, ali su sastavni dio brže ceste Šibenik-Drniš-Knin. Zaobilaznica kod Drniša tu je otišla malo naprijed", dodao je.
Hrvatski cestama i ministru Butkoviću na suradnji je zahvalio šibenski gradonačelnik Željko Burić.
"Zahvaljujući toj suradnji smo i ostvarili sve te prometne projekte. Ono što je za Šibenčane vrlo interesantno je i što smo otvorili priču s obzirom na financijsku omotnicu 2021. -2027. i projektu Zelena Europa za što je grad spreman. Govorimo o žičarama, ali ne kao o povezivanju spomenika kulture već kao o alternativnom horizontalnom gradskom prijevozu. O famoznoj gradskoj vertikali, o kojoj se priča više od 20 godina, krenulo se u rješavanje kako konkretno riješit otkup, kako bi gradske četvrti Šubićevac i Meterize dobili normalni pravac za kretanje u centar grada. U našoj viziji sve te bi vertikale riješile kretanje prometa kroz grad", rekao je Burić.
Suradnju s Šibensko-kninskom županijom i Gradom Šibenikom uspješnom je ocijenio i Josip Škorić te najavio daljnju podršku svim navedenim projektima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....