Molim vas da upozorite vaše čitatelje na prevaru - opet mi je stigao paket u kojem nije bila roba koju sam naručio i opet, naravno, s iste prevarantske adrese, požalio mi se ovih dana jedan čitatelj.
I nije bio prvi. I prije su mi u poštanski sandučić pristizali slučajevi prevarenih potrošača koji bi, ne sumnjajući, od poštara preuzeli neki paket, a tek naknadno, kad bi ga otvorili, shvatili kako se unutra nalazi neka roba koju nitko od ukućana nije naručio te zaključili da su prevareni.
Ono što je većini tih paketa bilo zajedničko jest adresa pošiljatelja - Poštanska ulica 25, adresa koja je u međuvremenu postala sinonim za prevarantsku poštu i koja je dobrom dijelu potrošača automatski znak da takve pošiljke - ne preuzimaju.
Prijemno mjesto za pošiljke
Kako bismo provjerili o čemu je riječ, otišli smo na navedenu adresu u Velikoj Gorici i saznali što se točno na njoj nalazi, a detalje te istrage možete provjeriti u našem kratkom videu.
Ovdje pogledajte video:
Ukratko, adresa nije prevarantska, a mnogi će se iznenaditi kad shvate da je riječ o ulici i kućnom broju na kojem se nalazi objekt Hrvatske pošte, točnije prijamno mjesto za dio pošiljaka iz međunarodnog prometa koje stižu kao roba Europske unije.
"Dakle, navedena lokacija je ulazna točka u Hrvatsku za pošiljke čiji je put počeo na području Europe", potvrdili su nam iz HP-a, a u to smo se uvjerili kad smo prije nekoliko dana stigli na adresu.
Na tu adresu, rekli su, pristiže roba poznatih e-brendova koji su ugovorni korisnici Hrvatske pošte i roba putem konsolidatora ili logističkih tvrtki koje s njima surađuju.
Nisu odgovorni za sadržaj
Poštanska 25, dakle, bit će kao adresa pošiljatelja navedena i na mnogim posve legitimnim pošiljkama, pa činjenica da ih potrošači odbijaju može zapravo ići na njihovu štetu.
"Napominjemo kako je poštanska pošiljka vlasništvo pošiljatelja sve dok nije uručena primatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi, osim kada je zaplijenjena na temelju posebnog zakona. Hrvatska pošta nije odgovorna za sadržaj i pakiranje pošiljke, za što je odgovoran pošiljatelj koji je dužan pridržavati se zakona i propisa, a što je regulirano Zakonom o poštanskim uslugama", poručili su.
Žele li potrošači biti sigurni da neće preuzeti robu koju nisu naručili, u slučaju da im ona stigne na kućni prag, trebaju znati da je imaju pravo pregledati prije preuzimanja i plaćanja ako je bila riječ o plaćanju pouzećem.
Shvate li da je riječ o prevarantskom paketu, imaju ga pravo odbiti i poštaru ne predati novac pa time manje riskirati da će vratiti neku pošiljku koju su doista i naručili.
Imate pitanje za Veliku škrticu?
Pišite na: [email protected]
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....