PROMOCIJA TURIZMA

Američke putničke agentice u studijskom posjetu u Hrvatskoj: ‘Zaljubile su se, doći će opet‘

Osam Amerikanki iz agencija za luksuzna putovanja u Hrvatsku su došle 22., a ostaju do 30. travnja
Katedrala Sv. Lovre
 Bozidar Vukicevic/Cropix

Američke putničke agentice koje borave u Hrvatskoj zadovoljne su ponudom i svime viđenim u odredištima koje su do sada obišle te su uvjerene da će to potaknuti turiste iz SAD-a da posjete Hrvatsku, poručila je u ponedjeljak direktorica HTZ-ova predstavništva u SAD-u Ina Rodin.

Osam Amerikanki iz agencija za luksuzna putovanja u Hrvatsku su došle 22., a ostaju do 30. travnja, do kada će obići Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik.

"Peti dan putovanja po Hrvatskoj američke agentice, direktorice i vlasnice agencija za luksuzna putovanja, oduševile su se i zaljubile u Hrvatsku i naše ljude koji su jako prijateljski raspoloženi i ljubazni. Posebice su ih se do sada dojmile prirodne ljepote, Plitvička jezera i naše bogato kulturno nasljeđe, ali i duga i teška povijest, kao i hrana, odlična vina i prelijepo more. Neke se čak namjeravaju prijaviti za vize za digitalne nomade, a sve su rekle da će doći ponovo", izjavila je Rodin.

I ona i agentice su potvrdile da je počela prodaja putovanja za Hrvatsku.

Rodin je naglasila da se, osim za ponudu luksuznog turizma, Amerikanke zanimaju i za druge turističke proizvode povezane s prirodom, kulturom, baštinom i eno-gastronomijom, a koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a.

Tijekom putovanja po Hrvatskoj upoznaju se i sa svim zdravstvenim i sigurnosnim protokolima zbog pandemije, s naglaskom na kampanju "Safe Stay in Croatia".

Rodin smatra da američko tržište može pomoći u nastojanjima da se turistička sezona u Hrvatskoj produlji, jer Amerikanci putuju cijele godine.

Dodala je da su agentice i članice prestižnog Virtuosa tj. mreže najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20 tisuća savjetnika u svijetu i više od 1.800 partnera (vrhunski hoteli, odmarališta, touroperatori, avioprijevoznici i agencije).

U Hrvatsku su agentice došle u organizaciji HTZ predstavništva u SAD-u i agencije RealCroatia (sjedište u Švicarskoj), čija je direktorica Petra Gracin turističko tržište SAD-a ocijenila ključnim i s velikom ekonomskom snagom.

Posjet američkih agentica pozitivno su ocijenili i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji su se s njima i sastali.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 02:57