NOVI IZGLED

AKD predstavio novi dizajn markica za označavanje alkohola i alkoholnih pića

Novo izdanje markica za označavanje sadrži QR kôd koji kod skeniranja pokazuje vrstu serije i pogodan je za potencijalne nadogradnje

Alkoholne markice pod UV svjetlom

 AKD

AKD je za Ministarstvo financija, Carinsku upravu osmislio novi, napredniji dizajn markica za označavanje alkohola i alkoholnih pića koje se uskoro uvode na tržište.

Novo izdanje markica za označavanje sadrži i QR kôd koji kod skeniranja pokazuje vrstu serije i pogodan je za potencijalne nadogradnje i ažuriranje željenih informacija. Uz zadržavanje svih zaštitnih elemenata, nove markice za označavanje nemaju obvezu iskazivanja količinske oznake (volumena pakiranja), sukladno novom Zakonu o trošarinama.

U prvoj fazi AKD je Carinskoj upravi isporučio više od 3,5 milijuna markica.

Dugogodišnjem iskustvom u primjeni i apliciranju različitih sigurnosnih značajki protiv krivotvorenja, AKD je još jednom potvrdio stručnost i kvalitetu u osiguravanju isporuke proizvoda zaštićenog tiska.

image

Alkoholne markice pod UV svjetlom

AKD
image

Alkoholne markice

AKD
image

Alkoholne markice

AKD
image

Alkoholne markice

AKD
image

Alkoholne markice

AKD
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 05:12