Dok su se građani i političara zabavljali (ili zamarali) temom bi li se cesta Zagreb - Karlovac, prva dionica dugo sanjanog sna o povezivanju metropole i Splita, trebala zvati Cesta kralja Tomislava, Titova cesta, ili naprosto Autocesta Zagreb - Karlovac, vojska projektanata, inženjera, građevinskih stručnjaka i radnika prionula je poslu.
Gradnja ove, prve takve autoceste u Hrvatskoj, počela je 1969., a završena je u gotovo rekordnom roku. Iako je u republičkom planu izgradnje cesta gradnja originalno trebala početi 1967., a završiti 1970., sve se oduljilo iz niza razloga, no 29. prosinca 1972. na današnjim naplatnim kućicama Lučko održana je svečanost i prvih 39,3 kilometra dionice današnje autoceste A1 koja spaja sjever i jug je puštena u promet, zajedno s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....