LINIJA ZA POMOĆ

30 godina Plavog telefona: Primljeno više od 130 tisuća poziva građana

Plavi telefon prvi je puta zazvonio 2. rujna 1991. u jeku Domovinskog rata
Prostorije udruge Plavi telefon
 Ronald Gorsic/Cropix

Plavi telefon, telefonska linija za pružanje psihosocijalne pomoći, obilježava 30. godina rada tijekom kojih je primljeno više od 130.000 poziva građana svih dobnih skupina kojima nastoje pomoći volonteri linije.

Plavi telefon pridonosi očuvanju mentalnog zdravlja društva ali i zastupanju potreba i interesa socijalno ugroženih skupina te je dostupan svima kojima je pomoć potrebna na 01/4833-888 ili putem Whats App aplikacije na isti broj telefona, poručuju u povodu obljetnice.

U radu Plavog telefona sudjeluje više od 750 volontera a oko 3000 roditelja i 14.000 djece i mladih bilo je uključeno u projekte i programe Udruge Plavi telefon.

"Proteklo razdoblje na Liniji je bilo izazovno i stresno ali nakon svih primljenih i obrađenih poziva te provedenih projekata, ujedno ispunjeno i radosno"., ističu u Udruzi

Tijekom svih ovih godina ostvarena je suradnja s brojnim profesionalcima iz društveno humanističkih područja a posebno ističu volontere koji su nositelji Linije pomoći Plavi telefon te 30 godina u kontinuitetu predano slušaju, tješe, pomažu, štite, savjetuju te doslovno spašavaju živote.

Plavi telefon prvi je puta zazvonio 2. rujna 1991. u jeku Domovinskog rata kada je prepoznata je potreba za pružanjem pomoći i podrške građanima te je osnovana prva linija pomoći u Hrvatskoj za djecu, mlade i odrasle.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2024 15:14