NAJVEĆA AKCIJA HRVATSKOG OSIGURANJA

DOSI.HR: JEDNIM KLIKOM DO 660 KN JEFTINIJEG DOPUNSKOG Za manje novca dosi.hr i CZO nude više od HZZO-a

Najuglednija kuća za zdravstveno osiguranje, Croatia zdravstveno osiguranje, i Dosi.hr, prvi web shop za osiguranja, predstavljaju ekskluzivnu ponudu kojom se popularizira polica dopunskog osiguranja, koju više ne morate uzimati samo od HZZO-a

Niste se još odlučili na kupnju dopunskog zdravstvenog osiguranja? Dobro je da niste. Stigla je prava akcija za vas, akcija kojom možete uštedjeti čak 660 kuna godišnje u odnosu na dopunsko osiguranje HZZO-a, koje je do sada dominiralo Hrvatskom.

Naime, Croatia zdravstveno osiguranje, najveća hrvatska kuća za zdravstveno osiguranje i Dosi.hr, prvi hrvatski web shop za osiguranja, odlučili su ponuditi policu dopunskog za flat-rate od 75 kuna mjesečno, umjesto uobičajenih 130 kuna koliko naplaćuje HZZO, ako imate primanja veća od 5000 kuna, ili 80 kuna, ako imate primanja manja od 5000 kuna.

Ova specijalna ljetna akcija traje do 20. kolovoza, a iskoristiti je možete na adresi www.dosi.hr/dopunsko . Riječ je, kažu stručnjaci, o revolucionarnoj ponudi koja bi mogla sasvim promijeniti osiguravateljsku scenu u Hrvatskoj. Dopunsko zdravstveno osiguranje i do sada je bilo jedan od najpopularniji oblika osiguranja, s više od jedne trećine Hrvata koji su se odlučili za ovu policu. Nije ni čudo: boravak u bolnici, zajedno s operativnim zahvatom i prehranom, može vas stajati i do 3000 kuna ako nemate dopunsko.

Što pokriva polica?

Što, dakle, pokriva polica dopunskog kakvu nudi Croatia zdravstveno osiguranje na Dosi.hr online trgovini? Zapravo, puno toga. Pokriva troškove koje inače morate sami doplatiti, a oni uključuju primarnu zdravstvenu zaštitu, bolničko i ambulantno liječenje, specijalitičke preglede, dijagnostiku i laboratorijske usluge, fizikalnu terapiju, stomatološke usluge, izdavanje lijekova u ljekarni te lijekove s osnovne i dopunske (takozvane B) liste.

Dapače, polica Croatia zdravstvenog osiguranja pokriva bitno više lijekova s B liste nego ona HZZO-a, a od sada je, radi akcije na Dosiju, i jeftinija. U sklopu akcije, svi novi osiguranici dobit će nevjerojatan poklon: besplatnu DOŽIVOTNU pretplatu na popularni časopis Doktor u kući, koji će svaki mjesec stizati na vašu kućnu adresu.

Croatia je odlučila ponuditi svoju akciju kroz Dosi.hr, prvi hrvatski online dućan za osiguranja, koji, kažu brojni stručnjaci i poznavatelji osiguravateljskog tržišta, mijenja način na koji ljudi ugovaraju svoje police.

- Ovo je prvo i jedino mjesto u Hrvatskoj na kojem možete usporediti i odmah kupiti policu koju želite, puno brže, jednostavnije nego bilogdje drugdje’, kaže Petra Bartulović, direktorica novog online dućana.

‘Dosi će vam uštedjeti vrijeme i novac jer ne morate čekati u redu, možete usporediti sve ponude i odabrati pakete koji vam odgovaraju - kaže Petra.

Dosi, skraćenica od Dobra osiguranja, revolucionarni je web shop koji omogućava da iz udobnosti svog doma riješite ono za što ste inače morali ići do šaltera i stajati u redu. U samo nekoliko klikova kupite policu, sigurnim plaćanjem na rate (kreditnom karticom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom).

Na mail vam odmah dođe potvrda o ugovorenoj polici, a papirnati primjerak i zdravstvena iskaznica stiže na kućnu adresu za nekoliko dana.

Kad smo kod iskaznice, iskaznica Croatia zdravstvenog osiguranja posebno je atraktivna, pošto je, prvi put, riječ o platnom sredstvu koje možete koristiti u 6250 ustanova i ordinacija diljem Hrvatske.

Najveća mreža

Također, posebno je bitno da ne morate skupljati račune i nalaze, i na kraju godine tražiti refundaciju za zdravstvene usluge koje ste koristili.

Na Dosi.hr već možete ugovoriti police autoobveznog osiguranja, osiguranja plovila i zdravstvenog osiguranja, i to od vodećih hrvatskih osiguravatelja poput Croatia osiguranja, HOK osiguranja, Allianza, Baslera, Triglava i Croatia zdravstvenog osiguranja, a uskoro stiže podrška i za ostale kuće, kojih će, ulaskom u Europsku uniju, biti sve više.

Dosi je lansiran u sklopu EPH Digitala, jedne od najvećih digitalnih mreža u ovom dijelu Europe, u sklopu kojeg su Jutarnji.hr, Gloria.hr, Autoklub.hr, Dobra-hrana.hr, servis za online naručivanje kod liječnika, Dodo.hr, web knjižara Bestseller.hr, turistički oglasnik LikeCroatia.com i brojni drugi servisi.

Portal i servise EPH Digitala koristi više od milijun i 300 tisuća unique korisnika mjesečno, s više od milijun Facebook fanova i stotine tisuća mobile posjetitelja, što je čini jednom od najvećih digitalnih mreža u ovom dijelu Europe.

Povećanje prihoda

EPH Digital nedavno je predstavio i Dodo.hr, servis za naručivanje kod liječnika, koji je u vrlo kratkom vremenu ostvario velik uspjeh: danas ga koristi više od 350 vodećih liječnika i ordinacija i nekoliko tisuća aktivnih pacijenata, a servis je mnogim zdravstvenim ustanovama koji su se za njega odlučili povećao prihode za čak 50-60%.

Online ugovaranje polica daleko je najpopularniji način kupnje osiguranja u zapadnoj Europi, kažu stručnjaci s kojima smo razgovarali, najviše radi mogućnosti usporedbe cijena, paketa i uvjeta, pa korisnik dobije potpunu informaciju o tome što ga čeka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 06:30