TEŠKA NESREĆA

Broj ozlijeđenih u sudaru dva tramvaja u Strasbourgu popeo se na 68

Tramvaji su se sudarili u tunelu u blizini glavnog željezničkog kolodvora u Strasbourgu, jednog od najprometnijeg u Francuskoj nakon Pariza

Vatrogasci iznose ozlijeđene u Strasbourgu

 Frederick Florin/Afp

Broj ozlijeđenih u sudaru dva tramvaja u subotu u Strasbourgu popeo se na 68, doznaje se iz najnovijeg izvješća lokalnih vlasti.

Tramvaji su se sudarili u tunelu u blizini glavnog željezničkog kolodvora u Strasbourgu, jednog od najprometnijeg u Francuskoj nakon Pariza.

"U nesreći je ozlijeđeno 68 ljudi, no nema teže ozlijeđenih", objavila je prefektura Donje Rajne čiji je glavni grad Strasbourg. Oko stotinjak putnika je izašlo iz te nesreće neozlijeđeno.

image

Vatrogasci

Frederick Florin/Afp

Prema prvim rezultatima istrage, jedan je tramvaj na uzbrdici skliznuo unazad i udario u tramvaj iza sebe koji je stajao.

Tramvaj, koji je stao prije sljedeće stanice zbog gužve i zastoja na tračnicama, iz nepoznatog je razloga krenuo unazad.

Video snimke prikazuju oštećene tramvaje, zadnje i prednje dijelove potpuno razbijene i putnike koji su završili na tlu perona.

image

Vatrogasci iznose ozlijeđene u Strasbourgu

Frederick Florin/Afp
image

Firefighters intervene outside the Strasbourg railway station following a collision of two trams, in Strasbourg, eastern France, on January 11, 2025. Two trams collided in a tunnel in the eastern French city of Strasbourg on January 11, 2025, injuring twenty people, the authorities said. "Twenty people" have been injured, said a spokesman for the prefecture, adding that the cause of the accident had not yet been established. (Photo by FREDERICK FLORIN/AFP)

Frederick Florin/Afp

Tužiteljstvo je pokrenulo istragu kako bi se utvrdio uzrok nesreće i kako bi pronašlo dokaze o eventualnoj kaznenoj odgovornosti.

Tramvajski promet na toj liniji je prekinut i neće se nastaviti u idućih nekoliko sati, objavile su gradske željeznice (CTS).

Patrick Maciejewski, predsjednik CTS-a, je rekao da će se morati utvrditi zašto je došlo do nesreće.

"Za sada još ne znamo radi li se o ljudskoj greški ili je problem u materijalu i tehničke prirode", rekao je Maciejewski.

On ističe da je prijevoz tramvajem najsigurniji jer mogu voziti do maksimalno 70 km/h, a u užem gradskom dijelu je brzina ograničena na 30km/h.

Strasbourg je prvi veliki francuski grad koji je 1994. u službu vratio tramvaje i od tada nije bilo većih nesreća.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. siječanj 2025 12:03