SVI ŽELE HRVATA

ČILIĆEV MENADŽER Stavaux: ‘Zbog sponzorskih upita ne spavam do 2 ujutro, sada svi žele Marina’

 AFP

Neki ga nazivaju dadiljom Marina Čilića. Možda novinari nisu oduševljeni što je menadžer najboljeg hrvatskog tenisača uvijek uz njega, ali uloga Vincenta Stavauxa u nevjerojatnom uspjehu najboljeg hrvatskog tenisača u New Yorku nije zanemariva.

Belgijac je ušao u Čilićev tim na Roland Garrosu 2013. Zapravo, Stavaux je došao prvi, kada tim nije ni postojao, a Čilić se taman razišao s dugogodišnjim trenerom Bobom Brettom.

- Marina sam znao dugo, još otkako sam ja radio s Justine Henin. Neko sam vrijeme bio izvan tenisa i čista je slučajnost što smo započeli raditi zajedno. Kada smo odlučili krenuti u ovo, izabrali smo Gorana za trenera. Slaven Hrvoj je već bio tu za kondiciju, dodali smo fizioterapeuta i Marin je konačno oko sebe imao pravu ekipu, započinje Stavaux.

Nevjerojatne stvari

Marin je tada dobio prvog ozbiljnog menadžera u karijeri i pravu logističku potporu za pravi iskorak.

- Prije mojeg dolaska on je radio nevjerojatne stvari. Naime, on se brinuo za sve u timu, čak je i svima koji su putovali s njim rezervirao zrakoplovne karte, hotele... To je nevjerojatno! Ne poznajem ni jednog tenisača koji je na taj način uspio, a Marin je i uz to ušao u Top 10.

Od Stavauxova dolaska sve se promijenilo. Od odnosa s novinarima, koje danas na obostrano zadovoljstvo vodi Belgijac, do fokusa na bitne stvari, Čilić je postao puno profesionalniji.

Zaposlen u Amsterdamu

- Vrhunski igrač mora imati samo jednu brigu kada je tenis u pitanju, a to je njegova igra. On se ne može baviti ostalim stvarima. Naravno, mora ih odrađivati, ali ne smije on biti organizator, dogovarati se s medijima za intervjue ili raditi ne znam što. To je moj posao.

Marinovim Grand Slam naslovom sve se promijenilo i u Stavauxovoj rutini. U Amsterdamu je također izuzetno zaposlen.

O iznosima od menadžera nikada neće čuti ni slovo, ali Stavaux će se pohvaliti interesom potencijalnih sponzora.

- Evo, sinoć sam do dva sata ujutro radio kako bih mogao odgovoriti svima na e-mail poruke. Javljaju se sponzori i ne daju mi spavati, ali uživam u tome jer znam koliko je to Marin zaslužio.

Prije ovoga su me svi pitali zašto Marin nije potpisao ugovore (još ima samo ugovore za opremu, Head rekete te Li Ning obuću i odjeću, op. a.), ali ja nisam htio potpisati loše ugovore. Znao sam da moramo čekati pravi rezultat. Mnogi menadžeri žele brzo donijeti novac igračima i sebi, ali mi imamo drugačiji pristup. Čak ni sada nećemo potpisivati bilo što ili one sponzore koji će dati najveći novac. Od Marina želimo napraviti pravi brend.

Stablian je i pametan

Stavaux objašnjava zašto je njegov klijent sada toliko zanimljiv sponzorima:

- Grand Slam donosi ogromnu razliku, ali Marin je i prije bio atraktivan na tržištu. Istina, on nije ekstravagantan, ali upravo mu je u tome prednost.

Takvi, pomalo ekscentrični tipovi se brzo potroše, a Marin daje sponzorima stabilnost. Kulturan je, ima širinu i može pričati o mnogo stvari, ne samo o tenisu. Zato sada i vlada takva navala na njega.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. rujan 2024 16:26