KOJI SPIN

Udruga odustala, HRT-u ostaje 'Volim nogomet'!

Preokret je velik, gotovo kopernikanski. Sigurne love nema, klubovi su se pomirli s time. Opet ostaje neiskorišteni marketinški prostor
Zagreb, 170609.Hotel WestinPress konferencija povodom izbora novog predsjednika Udruge profesionalnih klubova prve hrvatske nogometne lige, Roberta Markulina (direktor NK Slaven Belupo).Na slici: Robert Markulin i dosadnji predsjednik Igor Stimac.Foto: Boris Kovacev / CROPIX
 Boris Kovacev / CROPIX

Čas se činilo da ni Cameron Diaz u “Svi su ludi za Mary” nije imala tako gorljive obožavatelje kao Volim nogomet, čas da ta svjetska tv-avangarda samo čudom može opstati. Fanovi “kralja sportova” u mnogim zemljama uživaju u kombiniranim i pojedinačnim izravnim prijenosima prvenstvenih utakmica, pišu Sportske novosti . No, dok u Engleskoj, Njemačkoj, Italiji... slažu proračune sukladno inkasiranim pravima, naši klubovi skupljaju u škrabicu kako bi podmirili što ih se može uživo pratiti. Skupštinarima 1. HNL pjenila su se usta u studenome od odlučnosti da se “više ne daju besplatno”, načelu “plati pa gledaj” dodali su i 500.000 kuna po emisiji. Ultimativno. Međutim, ako gospodarstvo u nas ima upalu pluća, televizije muči barem bronhitis...

SVE O SPORTU PROČITAJTE NA PORTALU SPORTSKIH NOVOSTI

Minula je sezona, iscurila i godina, pa koliki su pokraj “volim lovu” izgledi za Volim nogomet? HTV i Udruga okupili su se u potrazi za zajedničkim interesom. Ako je netko pomislio da će unatoč najavi labavijih pogleda, Ilica, barem za probu, baciti pred “javni servis” žiro-račun s potpisom “plati pa se rugaj”, promašio je viziju. Ne naglo, svakako ne iznenadno, no Udruga prvoligaša odustala je od fiksne svote tražene po emisiji. Svjesni da bi mogli ostati bez atraktivnih termina za promociju, pa umjesto elitnog medijskog prostora skliznuti u sporedne sheme, predsjednik Robert Markulin i suradnici okrenuli su se planu B.

- Pripremio sam varijante o kojima sada razgovaramo. Nismo još ništa definirali pa ne mogu govoriti o detaljima. Dakle, pokušavamo doći do takvog projekta u kojem će klubovi imati više gledatelja na utakmicama, a emisija u što većoj mjeri ostati kao dosad. Nemamo mnogo vremena, do kraja siječnja moralo bi biti jasno jesmo li se dogovorili - kazao je Markulin.

Preokret je velik, gotovo kopernikanski. Sigurne love nema, klubovi su se pomirli s time. Opet ostaje taj famozni i neiskorišteni marketinški prostor, jednako i želja sponzora Lige da ostanu u fokusu kamera. Konačan dogovor, dođe li do njega, trebao bi značiti promjenu sadržaja emisije. Manje vremena za izravna uključenja na stadione, više za priče, analize... Umjesto “kombiniranih prijenosa” prednost bi dobio show program. Nogomet to zadržava na televiziji, a klubovi vjeruju da će nijhovi navijači shvatiti kako nastup svojih miljenika mogu kvalitetno doživjeti jedino na stadionu.

Iskreno, bojimo se da od toga prvoligaši neće biti mnogo bogatiji, ali izbor im nije velik. Udruga želi da se emisija emitira u dva termina, odnosno u subotu poslijepodne tijekom hladnijih mjeseci, a subotom navečer tijekom ljetnog, toplijeg razdoblja. No, pričekajmo rasplet, tko zna kakva nas još mogu dočekati iznenađenja. (Dražen Antolić)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 03:27