U kampanji sudjeluje globalni popis najboljih svjetskih igrača te ona veliča glad i nestrpljivost mladih igrača spremnih na trganje pravilnika kako bi ostavili svoj trag u elitnim nogometnim razredima.
Film je premijerno prikazan na televiziji 19. svibnja za vrijeme najvažnije europske nogometne utakmice. U filmu se pojavljuju mnogi elitni igrači koji će biti uključeni u duele u Poljskoj i Ukrajini, te kasnije ovog ljeta u Londonu i Velikoj Britaniji, uključujući Cristiana Ronalda, Neymara, Andresa Iniestu, Wesleya Sneijdera, Francka Riberya, Maria Götzea, Mesuta Özila, Yann M’Vilu, Javiera Hernandeza i Dannya Welbecka. Posebna se kao gosti pojavljuju Pep Guardiola, Laurent Blanc i košarkaška superzvijezda LeBron James.
Kako se akcija raspliće, gledatelji mogu doživjeti sadržaj na jedinstven, interaktivan način kroz skrivene tunele dizajnirane da podijele razmišljanja sportaša o njihovoj gladi za uspjehom i da inspiriraju mlade sportaše kako bi postali bolji nogometaši.
«Mladi igrači ne prežu od ičega kako bi dokazali da su dovoljno dobri da zaigraju sa najboljima u ovom sportu,» rekao je Carlos Homedes, Direktor marketinga NIKE Global Football. «Njihova glad i nestrpljivost da dobiju priliku je životopisno prikazana i očita u kampanji “Moje vrijeme je sada». Nova generacija igrača traži svoju priliku, tako da će ovo ljeto započeti uzbudljivo razdoblje kada se oni probiju na scenu u Poljskoj i Ukrajini.»
Prvo se uključujemo na utakmicu Francuske i Nizozemske koja se iznenadno prekida valom za valom mladih igrača koji zauzimaju travnjak, spremni prikazati da imaju vještinu i znanje kako bi se nosili sa najboljima na svijetu. Karakteristični po svojoj nestprljivosti i uočljivim crno-bijelim dresovima, oni predstavljaju igrače kakve Nike traži kroz svoju «Priliku», globalnu potragu za mladim talentima koji se žele dokazati na elitnoj pozornici i podići svoju igru na višu razinu.
Kako mladi igrači dobivaju svoju priliku pridružuju im se mlade generacije nogometaša i nogometne zvijezde kako se utakmica zahuktava. Neymar zapanjuje svojom zasljepljujućom vještinom i fintama, dok se Gerard Pique i Andres Iniesta, kompletno u odijelima sa uštogljenog poslovnog sastanka, pridružuju utakmici na travnjaku. Čak je i Christiano Ronaldo spreman navući karakteristični crno-bijeli dres kojeg nose mladi igrači, ali napušta ga sreća budući da je posljednji preostali dres premale veličine. Ipak ga oblači, spremam da se pridruži utakmici.
Također, u kampanji se predstavlja Nike Clash kolekcija kopački nošenih od strane elitnih igrača za najveće trenutke na travnjaku - sudar rivaliteta na utakmicama ovog ljeta. Nike-ove Mercurial Vapor VIII, CTR360 Maestri II, T90 Laser IV te Tiempo Legend IV kopačke donose inovacije u performansama i sudar boja u dizajnu – tradicionalna bijela sa uočljivom drugom bojom koja označava stil svake kopačke kako bi iskakala na terenu.
Nike-ova potraga za najboljim mladim talentima globalno: «Prilika» odvija se u 55 zemalja u razdoblju od svibnja do kolovoza. 100 najboljih igrača će sudjelovati u globalnom finalu koje će se odvijati u slavnoj nogometnoj akademiji za mlade FC Barcelona. Najboljih 16 igrača će tada započeti sa najjačom trening-turnejom po najpoznatijim akademijama u svijetu nogometa, uključujući Manchester United, Juventus i mladu reprezantaciju SAD-a tijekom četverotjedne turneje koja se može doživjeti samo jednom u životu. Jedan igrač će zaslužiti mjesto u Nike Akademiji, sada u drugoj godini partnerstva sa Premier Ligom, baziranoj u Velikoj Britaniji.
Nike Clash kolekcija stiže u maloprodaju i na Nikestore.com 6. lipnja.
Film “Moje vrijeme je sada” je dio šire kampanje branda Nike Football koja donosi opsežne digitalne i printane radove koji slave globalne igrače superzvijezde kao i talentirane nogometaše gladne uspjeha u elitnom sportu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....