Selfie 'bikini mosta' novi je fenomen na društvenim mrežama, a podrazumijeva objavljivanje fotki mršavih bokova djevojaka u bikinijima.
Da pojasnimo, znate ono kad seksi cura leži na plaži u mini bikiniju i njezine kupaće gaćice nategnute su od kuka do kuka pa gornja linija gaćica zapravo ne dodiruje trbuh? Upravo o tome se radi!
Entuzijasti 'bikini mosta' već danima objavljuju svoje (i tuđe) fotke na 4chan, a to se proširilo i ostalim društvenim mrežama pa Twitter vrvi hashtagom #bikinibridge.
#BikiniBridge Goodness...
#TwitterAfterDark
pic.twitter.com/E6ncLhJzKj
— Mentality Mag (@MentalityMag)
January 8, 2014
Naravno, u komentarima su se već javili i 'pametnjakovići' koji otkrivaju dobrobiti 'bikini mosta' poput toga da 'u prazninu možete gurnuti svoj iPod dok se sunčate'.
Naravno, 'bikini most' mogu imati samo curke koje su jako mršave pa je njihov trbuh potnuno ravan dok leže, a kosti strše izvan njih.
Ready for summer!
#bikinibridge
#feelinsexy
pic.twitter.com/T8eKLhKe7s
— BikiniBridges (@BikiniBridges1)
January 8, 2014
To je već izazvalo i komentare raznih stručnjaka pa tako Lucy Attley, glasnogovornica Doveove kampanje za podizanje samopouzdanja žena, tvrdi: ''Bikini most' je još jedan primjer vršenja pritiska na žene koje se osjećaju anksiozno zbog svog tijela. Naša ambicija je pak da je ljepota izvor samopouzdanja, a ne anksioznosti te da se svatko treba osjećati dobro u svom tijelu. Želimo inspirirati svaku ženu da se osjeća dobro, a ne da je pod konstantnim pritiskom stereotipa ljepote i nekih ideala koji nisu realni'.
Podsjetimo, Doveova svjetska kampanja promovirala je punašnije i 'starije' modele koji zrače vedrim duhom i ljepotom koja je u prošlosti odbačena kao nepoželjna na modnim pistama.
Iako su postigli velike rezultate javno pozivajući žene da se ne srame svojih tijela jer smo svi nesavršeni, popularizacija novih super mršavih modela uvijek je bacala u vodu sav trud koji su takve kampanje postizale.
Noge care Delevigne vratile su mršavost 'u modu' i ove sezone?
Ovog puta sve je počelo s Carom Delevigne, koščatom manekenkom te anđelicom Victoria's Secreta koja se redovito na društvenim mrežama hvalila svojim dugim, ali premršavim nogama koje su toliko tanke da se ne dodiruju između bedara.
Upravo Caru su nazvali nasljednicom mega popularne ikone Kate Moss koja je također vrlo mršava.
No, ako malo bolje pogledamo u prošlost, nije tajna da je Kate svoj super mršavi imidž održavala slavnom dijetom nazvanom i 'Kate Moss dijetom' - drogom, alkoholom i cigaretama na kojima bi živjela danima. Još uvijek se pamti njezina šokantna izjava iz 2009. godine: 'Ništa nije toliko fino kao osjećaj mršavosti.'
'Djevojke su toliko mršave da ih danas Photoshopom debljamo'
Bivša modna urednica Cosmopolitana, Leah Hardy nedavno je otkrila dobro čuvanu tajnu Hollywooda. Naime, u prošlosti su časopisi koristili Photoshop kako bi djevojke s naslovnice učinili vitkijima, napravili im mlađe lice i 'ispeglali bore', a danas ga koriste kako bi im dodali koji kilogram!
'Cilj je uvijek bio da se sakriju njihovi nedostaci, ali i nezdrave navike koje su uvelike ostavile traga na njihovim licima i tijelima kao što se može vidjeti na fotkama Cameron Diaz', objasnila je tad Hardy.
Objasnila je kako se to sve danas čini jer su modeli premršavi pa im dodaju koji kilogram i 'malo mesa na njihova koščata tijela'.
Za ideal (pre)mršavog tijela krivi Twiggy i Christian Dior?
Ideal ljepote sredinom 1960-ih godina postavila je manekenka Twiggy koja je i za današnje pojmove bila ekstremno mršava. Ubrzo je njezin šokantan izgled postao popularan i prihvaćen. Ipak, tzv. 'New Look' promovirao je razvikani dizajner Christian Dior, a u njegovoj viziji idealne žene su morale imati tanak struk i izbačene grudi zbog čega su se neudobni korzeti vratili u modu.
Za današnje pojmove Marilyn Monroe bila bi bucka
Norma Jean Mortensen, poznatija kao Marilyn Monroe, nije doživjela eru 'New Looka', ali da je, bila bi prebucmasta za takve pojmove. Naime, njezine seksipilne obline koje muškarci i danas (prema brojnim anketama) smatraju savršenima, stale bi u konfekcijski broj 38 dok se neka prosječna mršavost smatra veličinom 36, a za hollywoodske standarde tu je i 'Size 0' ili bizarni konfekcijski broj 34.
Jeste li znali?
Prije dvadesetak godina je prosječna modna manekenka težila 8 posto manje od prosječne žene, a danas teži 23 posto manje
Većina se manekenki s modnih pista prema indeksu tjelesne mase nalazi na fizičkim kriterijima za anoreksiju, a ipak one su modele tinejdžericama koje u osvjetljivoj dobi tek grade vlastiti identitet i sliku o svom tijelu koje se mijenja
50 posto žena nosi konfekcijski broj 44 ili veći, ali većina trgovina nudi odjeću veličina do 44 ili čak samo do 42
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....