ZAGREB - Ljubitelji jednog od najjačih svjetskih pustolovnih i dokumentarnih programa, Discovery Channela, moći će od 1. listopada pratiti svoje omiljene i najgledanije emisije toga programa s hrvatskim titlom.
Američki čoper
Neke od hit-serija Discovery Channela, kao što su “Deadliest Catch”, “American Chopper” i “Mythbusters”, dobit će svoja hrvatska imena i postati “Opasan ulov“, “Američki čoper” te “Razbijač mitova”.
Tijekom listopada Discovery će, prema najavi komercijalne menadžerice Oxane Yanushkovskaye, emitirati i neke nove emisije, poput “Industrial Junkie“ (Ovisni o industriji) u kojoj će reporter obilaziti “iza scene” lokacije teške industrije od Bugarske do Španjolske, a pratit će i Veliku utrku na Aljasci.
Studeni će biti u znaku Beara Gryllsa u četvrtoj sezoni serije “Ultimate Survival” (Preživjeti divljinu), kao i ostalih Discoveryjevih uspješnica, a posljednjeg mjeseca u godini Discovery će nagraditi gledatelje najboljim emisijama hit-serija iz 2009. te emisijama “Trouble in Paradise“ (Nevolje u raju) s istinitim ispovijestima ljudi čiji su se životi u jednom trenutku pretvorili u noćnu moru, kao i “Grand Wars“ (Ratovi uličnih bandi).
Dvadeseta obljetnica
Hrvatski gledatelji prate Discovery Channel od 1999., a taj program ove godine slavi 20. obljetnicu koju će obilježiti novim vizualnim identitetom i logom.
Marija Lokas
Američki čoper
Neke od hit-serija Discovery Channela, kao što su “Deadliest Catch”, “American Chopper” i “Mythbusters”, dobit će svoja hrvatska imena i postati “Opasan ulov“, “Američki čoper” te “Razbijač mitova”.
Tijekom listopada Discovery će, prema najavi komercijalne menadžerice Oxane Yanushkovskaye, emitirati i neke nove emisije, poput “Industrial Junkie“ (Ovisni o industriji) u kojoj će reporter obilaziti “iza scene” lokacije teške industrije od Bugarske do Španjolske, a pratit će i Veliku utrku na Aljasci.
Studeni će biti u znaku Beara Gryllsa u četvrtoj sezoni serije “Ultimate Survival” (Preživjeti divljinu), kao i ostalih Discoveryjevih uspješnica, a posljednjeg mjeseca u godini Discovery će nagraditi gledatelje najboljim emisijama hit-serija iz 2009. te emisijama “Trouble in Paradise“ (Nevolje u raju) s istinitim ispovijestima ljudi čiji su se životi u jednom trenutku pretvorili u noćnu moru, kao i “Grand Wars“ (Ratovi uličnih bandi).
Dvadeseta obljetnica
Hrvatski gledatelji prate Discovery Channel od 1999., a taj program ove godine slavi 20. obljetnicu koju će obilježiti novim vizualnim identitetom i logom.
Marija Lokas
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....