MUZIKA 360

KLIKNITE I UŽIVAJTE U HITOVIMA - TOTALNO BESPLATNO Predstavljamo novi kanal za uživanje u najboljim HR hitovima

Ako pitate glazbenike – svi su nezadovoljni mogućnostima promocije svoje nove glazbe, novih pjesama i snimaka i kako im se često čini – nepremostivim preprekama da dođu do svoje stare a još teže nove publike.

Istovremeno se i publika na društvenim mrežama često žali kako nema više nove glazbe, kako ne mogu čuti nigdje nove izvođače jer ih radio i tv stanice premalo vrte i tako mnogi stječu dojam – da je scena zamrla.

A scena je i te kako živa. Ako ništa drugo, razne potrage za talentima, pjevačima ukazuju kako postoji more (još) nerealiziranih talenata za koje je premalo ljudi čulo ili ih prepoznalo. Problem nastaje kada se takav talent show završi. Kao da natjecatelji nestanu, kad te emisije i serijali utihnu.

Istovremeno, često se mogu čuti posve pogrešne optužbe koje dolaze iz glazbeničkih krugova a na teret nacionalnih televizijskih medija – kako su zanemarili domaću glazbu. A to je tek djelomična istina. Jer, danas glazbe ima više nego ikada. Nema kao nekada na HTVu a sigurno ne na RTLu ili Novoj TV.

Premda razne potrage za novim talentima obaraju rekorde gledanosti. Istina je da je jedan cijeli nacionalni tv kanal posvećen isključivo emitiranju domaće popularne glazbe. No, publika ima toliko pravo bogatstvo izbora da može gledati sve i / ili svašta drugo.

Premijerne serije na kablovskim kanalima, sportske događaje uživo sa svih kontinenata, blockbuster filmove ili mogu pratiti visoki nivo produkcije nišnih programa, od putovanja, kuhanja, mode pa i glazbe ili programa za djecu (kao i za „odrasle“). Da se danas ponovo uvede Hit Depo ili Stereovizija ili CroPopRock natjecali bi se sa desecima pa i stotinama drugih paralelnih programa i sadržaja koji se mogu gledati na istom velikom ekranu u isto vrijeme.

A da ne kažemo kako nove generacije (a i sve veći dio srednjih i starijih) gledaju sadržaj koji žele gledati u vrijeme kada njima odgovara. Na manjim, srednjim ili tv ekranima - ali s Internet platformi – ne u vrijeme kada su urednici odlučili nešto emitirati.

Od početka milenijuma naovamo svjedočimo nazadovanju uspjeha regionalne i lokalne glazbene scene. Novi mladi glazbenici su nevidljivi, međusobno nedovoljno povezani. Njihova djela su rijetko prisutna u javnom prostoru, ne postoji sustavno medijsko praćenje mlade glazbene scene niti postoji sustavna podrška i savjetovanje o promociji i vođenju karijera.

Uz pad kvalitete glazbe takva situacija ograničava interes i razvoj glazbenog ukusa publike čime se krug zatvorio i scena gotovo nestala. Stariji glazbenici također sve teže promoviraju svoje nove snimke. Uzroci se mogu tražiti u globalnom razvoju industrije i elektronskih medija, no jednako tako i u zastarjelom, konzervativnom lokalnom managmentu i pomankanju medijske edukacije.

Nemoguće je vratiti vrijeme unatrag

Nemoguće je koristiti samo stare alate promocije i nadati se istom uspjehu – kao nekad, a u međuvremenu se sve promijenilo.

Ali neki su uspjeli. S.A.R.S. i Dubioza kolektiv su pokazali da se može uspjeti i u novo doba. Pokazali su da se mogu preći i državne granice ako se Internet koristi na drugačiji način. I naravno, ako se ima dobar materijal. Dobre pjesme i odlični stihovi.

Sve su to razlozi zašto Jutarnji.hr, Jutarnji list i udruga za promociju glazbe Muzika 360 pokreću online projekt koji će pomoć promociji NOVIH SNIMAKA i omogućiti ne samo preslušavanje i čitanje najnovijih vijesti već BESPLATAN DOWNLOAD novih singlova.

Neka se nove pjesme ne samo čuju. Neka se šire i neka se u njima uživa.

CD-e ionako „nitko“ više ne kupuje. Hrvatska je „preskočila“ cijelu jednu fazu glazbene industrije kada je u svijetu naplatni download (iTunes, Amazon i stotine drugih servisa) zamjenio nekadašnje dućane i megastorove (kojih ionako nikada nije bilo na naših područjima). Danas pak streaming kod konzumenata istiskuje naplatni download.

Kako bi se prevladale prepreke i razvio učinkovit, suvremen sustav koji želi na drugačiji način spojiti umjetnike i njihovu publiku Jutarnji.hr će omogućiti besplatan download najnovijih snimaka kako bi svi mogli u njima uživati na svakom mjestu, u svakom trenutku i na svaki mogući način kako publici odgovara.

To je jedan od načina da i umjetnici – pjevači, autori i glazbenici pokažu kako cijene svoju publiku i kako žele da publika uživa u njihovim najnovijim snimkama.

A jutarnji.hr na ovaj način – omogućava svojim posjetiteljima da na svojim stranicama pronađu i slobodno uživaju u onome što žele.

Nina Badrić je prva koja u sklopu ovog projekta nudi još neobjavljenu verziju svoga ljetnog hita „VIŠE SMO OD PRIJATELJA“ u latino verziji pod nazivom HABANA MIX autora Dine Šarana a producenta Krešimira Tomeca na besplatan download.

Kliknite i slobodno „skinite“ snimku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 21:22