Da se premijerno izdanje festivala Club MTV Europe Summerblast jedva čeka dokazao je prvi u nizu warm-up partyja koji se jučer održao u prepunom zagrebačkom klubu Johann Franck. Zvijezda večeri ispunjene vrhunskom glazbom bio je Jonas Blue, a oni koji su propustili njegov nastup moći će ga ponovno vidjeti i na velikoj završnici ljetne party sezone festivalu Club MTV Europe Summerblast koji će se održati 19. i 20. kolovoza u Poreču.
Priliku da uživaju u ritmovima londonskog glazbenika Jonasa Bluea, hrvatskog DJ-a Alda Morra ali i u neobičnim obradama svjetskih hitova u izvedbi sjajnog Jägermeister Brass Banda nisu propustili ni brojni poznati pa su se tako u oduševljenoj publici našli glazbenici Vanna i Ivica Propadalo, Vlaho Arbulić i Tatjana Dragović, model i poduzetnica Kristina Šalinović, glumica Nera Stipičević, plesačica i koreografkinja Larisa Navojec, sportaš Igor Pokrajac, bivša Miss Hrvatske Ivana Mišura, televizijski voditelj Dean Pelić, modni znalci Boris Banović i Neven Ciganović, bivši stanari Big Brother kuće Katja Usenik i Fabio Čulinović te brojni drugi.
Kako bi ljubitelji plesne glazbe bili dobro zagrijani i spremni za veliku završnicu, warm-up partyji trajat će tijekom ljetne sezone pa će se tako, nakon jučerašnjeg partyja u Zagrebu, sljedeći održati 21. srpnja u Dance Areni u Umagu, a samo dva dana kasnije, 23. srpnja, u klubu Noa na Zrću.
Festival Club MTV Europe Summerblast je boutique festival pop i elektroničke glazbe čije će se premijerno izdanje održati na porečkoj Peškeri, a dosad su kao izvođači najavljeni Example, Jonas Blue, Steve Aoki i Zeds Dead, dok se druga faza line-upa očekuje u narednim tjednima. Bit će to svojevrsna kruna događanja Poreč Open Air koji će se u Poreču održavati od 19. lipnja do 28. kolovoza i posjetitelje uveseljavati brojnim koncertima, uličnim performansima, predstavama i drugim programom.
Sve early bird ulaznice za festival Club MTV Europe Summerblast su rasprodane, a one po regularnoj cijeni od 370 kuna moći će se osigurati putem službenih stranica www.clubmtveurope.com i www.atlas.hr, u poslovnicama Atlasa i Tisak Media, na više od 800 ovlaštenih prodajnih mjesta Atlasa diljem Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH te sustavu ticketshop.hr.
Glavni sponzor partneri festivala su tvrtke Valamar Riviera i Plava Laguna, a službeno piće festivala, energetsko piće „MTV UP!“, uskoro će se moći kupiti diljem Hrvatske.
Više informacija dostupno je i na internetskoj stranici www.clubmtveurope.com, na službenoj Facebook stranici festivala te na Instagram profilu.
O KANALU MTV
Prva glazbena televizija lansirana 1. kolovoza 1981. godine, revolucionirala je i glazbu i televiziju. U vlasništvu Viacom Media Networks, sa sjedištem u New York Cityju, tijekom osamdesetih i devedesetih godina 20-tog stoljeća razvio je popularnost potpuno novim načinom uživanja u glazbi, razbijanjem predrasuda i barijera u glazbi te omogućavanjem umjetnicima da se predstavljaju bez cenzure. Prepoznat kao vodeća svjetska glazbena plaforma s više od 500 milijuna pregleda tjedno, dostupan je u oko 400 milijuna domova u 166 zemlje. MTV je prisutan u Europi, Sjevernoj Americi ali i u zemljama Latinske Amerike, Srednjeg Istoka, Sjeverne Afrike, Azije i Pacifika, a neki od najpopularnijih kanala su MTV, MTV Hits, MTV Europe i MTV Live. MTV brend jedan je od popularnijih u svijetu a logo MTV najprepoznatljiviji je logotip na globalnoj razini.
O TVRTKI ATLAS
Turistička agencija Atlas najveća je tvrtka za destinacijski menadžment u Hrvatskoj i regiji, s preko 90 godina poslovanja u turističkom sektoru. Klijentima nudi cjelokupnu uslugu za bezbrižan boravak u Hrvatskoj i regiji – smještaj, prijevoz, izlete, krstarenja Jadranom, grupe i ture, kao i organizaciju poslovnih putovanja, konferencija, team buildinga, tematskih događanja, charter aranžmana, autobusnih i city-break tura diljem Europe, turističkih paket aranžmana na egzotičnim destinacijama, krstarenja, skijaških aranžmana. Posljednjih godina profilirala se u organizaciji festivala i manifestacija u Hrvatskoj, prepoznavši ih kao izuzetno bitne za razvoj vlastite turističke ponude i hrvatskog turizma u cijelosti.
O TVRTKI MPG JUGOISTOČNA EUROPA – TRENUCI NADAHNUĆA
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji te godišnjom zaradom preko 15 milijuna eura i s 350 stalnih zaposlenika. MPG godišnje organizira više od 3.000 događanja uključujući Poreč Major – FIVB turnir u odbojci na pijesku (dobitnik nagrade Zlatna koza za najbolji event u Istri 2015. godine), MicroSoft WinDay's vodeća regionalna tehnološko poslovna konferencija, Coca-Cola FIFA prvenstvo u nogometu (s više od 40.000 posjetitelja) i mnoge druge. Od 2004. godine MPG Live organizira te promovira lokalna, regionalna i međunarodna glazbena događanja i festivale uključujući Umagination, Big Beach i festival Ultra Europe, najveće regionalno međunarodno glazbeno događanje s preko 150.000 posjetitelja iz više od 143 zemalja. Festival Ultra Europe dobio je prestižnu nagradu Hrvatske turističke zajednice za Turistički događaj 2015. godine. MPG prepoznaje potencijal u predstavljanju Hrvatske kao svjetske pozornice za međunarodna događanja, odnosno World Stage for International Acts te nastavlja razvijati glazbenu industriju u Hrvatskoj podupirući i promovirajući vodeće izvođače da nastupaju upravo u toj regiji. MPG nastoji stvoriti TRENUTKE NADAHNUĆA za kojima ljudi tragaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....