Jedan od najslavnijih i najmoćnijih muškaraca na svijetu, ikona stila i sporta, seks-simbol koji prepoznaju i obožavaju jednako u Bosni, Kini, SAD-u ili Indiji, nakon 15 godina popularnosti ostao je jednako skroman, topao i jednostavan. David Beckham obilježio je ulazak u 21. stoljeće kao poželjni muškarac koji lakira nokte, plete pletenice, stavlja pramenove i izgleda bolje od svoje supruge. Nogometaš mišićava tijela, koji ima i svoj parfem, svakoj djevojci izgleda kao premija. Stroj za stvaranje novca, kako ga prozivaju mediji, sve što dotakne, pretvara u zlato. Beckham navodno godišnje zaradi oko 27 milijuna dolara zahvaljujući ugovorima s Adidasom, Cotyjem i tvrtkom EA Sports.
Nakon što je četiri godine zaredom bio zaštitno lice kampanje za donje rublje modne kuće Armani, David se nedavno ponovno skinuo, ali ovaj put za vlastiti modni brend, također liniju muškog donjeg rublja koju je plasirao u suradnji sa švedskim modnim divom H&M-om. Svjestan da mu je nogometna karijera pri kraju, smislio je nove projekte koji će mu osigurati novac. Tijekom polusatnog intervjua, koji je održan u Londonu u povodu njegova dizajnerskog debija, Beckham je bio zabavan, duhovit, iskren te nimalo usiljen kao što to znaju biti neke zvijezde. Definitivno jedan od onih kojega svi vole, Beckham je dokazao još jednom da su najveći ljudi oni najjednostavniji.
Velika podrška supruge
Dakle, zašto baš linija donjeg rublja? - Ideja je nastala nakon suradnje s Armanijem. Nakon uspješnog zajedničkog angažmana pomislio sam zašto ne bih napravio nešto samostalno na tom području. Okupio sam tim, razvili smo ideje i onda nam se javio H&M koji je od toga htio napraviti veliku stvar, plasirati kolekciju u 1800 dućana diljem svijeta. Smatrao sam to odličnom idejom - rekao je David, novi modni dizajner u obitelji Beckhamovih, čije su majice, bokserice i duge donje gaće od jučer na policama H&M-a diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj.
Suprugove dizajnerske afinitete podržala je i Victoria Beckham, koja se sve ozbiljnije probija u svijetu mode i dvije je godine zaredom zasluženo nominirana za “Dizajnerski brend godine” u konkurenciji s velikanima kao što su Stella McCartney i Tom Ford. Ipak, prekjučer se nije pojavila ni na jednom događaju koji je bio organiziran u sklopu velikog Davidova predstavljanja u Londonu. To je bio njegov dan i on je, činilo se, uživao svake minute. Oko njega nije bilo nervoznih tjelohranitelja, bio je dostupan svima, sa svima je pričao, fotografirao se i davao autograme. Na intimnoj zabavi u jednom londonskom hotelu Davida su došli podržati njegovi roditelji Ted i Sandra Beckham. Samo riječi hvale imao je Becks za svoju suprugu i majku njihovo četvero djece.
- Victorijina linija ide odlično. Napravila je predivnu stvar sa svojim kolekcijama i jako sam ponosan na nju. Da od jedne Spice Girl postane tako važan dio u modnom biznisu, zaista nije lagan posao. I to nije došlo preko noći, jako se trudila da sve to sama postigne - rekao je Beckham za svoju suprugu te priznao da njih dvoje često uspoređuju bilješke i skice za odjevne predmete koje kreiraju. - Vjerujem njezinoj prosudbi u modi i svemu drugome, to je jako važno u braku - dodao je ponosni suprug.
Dječja iskrenost
Brend Beckham, naime, ne čini samo David Beckham, to je obiteljski paket u kojem sudjeluju jednako on i Victoria, ali i njihovo četvero djece. Dječaci Brooklyn Joseph (12), Romeo James (8) i Cruz David (6) nedavno su u svoje malo bratstvo primili četvrtog člana, osmomjesečnu djevojčicu Harper Seven, a prema nekim američkim “istraživanjima”, mali Beckhamovi su na skali popularnosti odmah iza Suri Cruise.
A što su Beckhamovi sinovi rekli kad su vidjeli reklamni oglas na kojemu je njihov tata polugol?
- Tata, pa nisi se valjda opet skinuo? Djeca kao djeca, rekla su ono što sam i očekivao. Kad smo dobili televizijski oglas, sjeli smo s njima i pogledali ga zajedno, prije nego što osvane na televiziji i u novinama. Rekli su mi da je sve to jako lijepo, ali i dodali da će me svi vidjeti u gaćama. Obožavam dječju iskrenost - podijelio je zabrinutost svojih sinova zbog najnovijeg poslovnog projekta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....