Djevojka po imenu Sofija D. iz Beograda privukla je veliku pozornost na TikToku nakon što je objavila snimku o svojim novim štiklama. Naime, djevojka je objasnila da je njezina sestra kupila sporne cipele u dućanu Yeya u TC Piramida, ali da u njima ne može hodati jer se peta konstantno iskrivljuje. Također je navela da su plaćene 200 eura, kao i da djevojka nije dobila račun.
"Na snimci je moja sestra koja je kupila štikle u dućanu Yeya u Piramidi. Platila ih je 200 eura i u njima se ne može hodati. Naravno, za štikle nije dobila račun. Kad sam ih otišla vratiti, s obzirom na to da djevojka ima dijete i nema vremena, gazda dućana počeo je urlati na mene, radnica je obula štikle i počela trčati po dućanu te me je gurnula", rekla je Sofija.
"Sjećam se da je ranije objavljen video u kojemu je djevojka imala čak isti model, ali nije bila ova marka cipela. Sjećam se da sam primijetila tu marku i baš sam pričala svima da ne kupuju. Ali identičan problem je bio, radilo se o štiklama u kojima se nije moglo hodati. Jer kad vi ubacite nogu, štikla se cijela lomi jer je pretanko napravljena i jer ih ne znaju napraviti", dodala je Sofija i opisala kako joj je prošlo iskustvo s vlasnicima dućana nakon što se požalila na model obuće.
"Počeli su me uvjeravati da se njima nitko nikad nije žalio na to, a ja sam zatim ušla na Google reviews gdje se nalaze jedino negativni komentari, identičan problem. Dvadeset minuta su me ubjeđivali da moja sestra ne zna hodati u štiklama s 30 godina i to je takav pristup, bezobrazluk, i meni je žao što toliko ljudi postoji koji ne znaju da to ti ljudi rade, to je prevara, ove štikle su prevara. Rekla sam im da ću zvati inspekciju i jedva čekam odgovor.
Nadam se da ću priču istjerati do kraja jer dok netko ne istjera tu priču, tko zna koliko će se ljudi nakon njega upecati i kupiti ovu glupost. Ovo se treba baciti u smeće. One ovako lijepo izgledaju, ali u njima se ne može hodati, ne možete u njima provesti više od tri minute i to stojećki. Pritom, takav pristup, strašno. Ljudi, pazite se, nemojte kupovati stvari bilo gdje i kad ih platite, to vam više nije garancija ni za što. Nadam se da će nadležne institucije napraviti svoj posao i zatvoriti trgovine koje ne posluju pravilno. Uvijek uzmite i tražite račun", upozorila je Sofija.
Također je dodala da kada je njezina sestra zatražila račun, čovjek joj je rekao da nema potrebe da ga uzima jer oni znaju da je to njihova roba, jer oni ručno izrađuju navedene cipele i da uvijek može doći i obratiti im se. Ubrzo su joj se javile i druge djevojke sa sličnim slučajevima.
Srpski Telegraf kontaktirao je vlasnicu dućana, Jelenu Matić, koja tvrdi da je djevojka cipele kupila prije otprilike mjesec i pol dana do dva mjeseca, te da ih nije birala po mjeri, već je uzela model iz izloga.
"Vidjela je cipele u izlogu, nije htjela da joj se izrađuju po mjeri, kupila je ove i platila ih", rekla je vlasnica dućana.
"Ona može tvrditi da nije dobila račun, a ja mogu tvrditi da sam joj dala račun. Možda namjerno nije ponijela račun jer je prošao zakonski rok za vraćanje cipela. Možemo samo nagađati i svašta pričati. Treba doći inspekcija, da nam kaže točan datum kupovine i da onda mi kroz fiskalnu blagajnu provjerimo je li na taj datum ukucan račun ili nije. Ona je kao potrošač koji daje 200, 500 ili 12.000 dinara dužna tražiti fiskalni račun. I tog trenutka kad se on ne izda, treba izaći na ova vrata i pozvati inspekciju. A ne nakon mjesec dana", dodala je Matić.
Matić je obula cipele kako bi joj pokazala kako se u njima hoda, a u jednom je trenutku potrčala prema izlazu u štiklama i tada je okrznula rukom Sofiju, na što je djevojka reagirala kao da ju je udarila.
"Netko me kleveti da sam ga udarila i ispadam nasilnik", komentirala je Jelena za srpski Telegraf.
Jelena i njezin suprug Rade ne osporavaju da su se i njima događali propusti u 10 godina rada, ali tvrde da su ih uvijek rješavali dogovorom sa strankama.
"Naravno da dolazi do propusta u svakom poslu i da se kod nas događaju greške koje smo za ovih 10 godina rješavali u dogovoru s djevojkom i na osnovu toga kako smo mi napravili ovdje, kako ćemo rješavati problem. Kod nas postoji neki dogovor i neki plan. Ako si došao, proučio cipele, gledao ih na web stranici, čuo po preporuci, došao ovdje, izabrao model, naravno, probao taj isti model, prošetao dva koraka, pet, deset, mi ne ograničavamo ovdje koliko se koraka može napraviti kada isprobate cipele. U ovom je slučaju ona došla u ime svoje sestre, zato što ima dijete i nije mogla sama doći. Ja sam na kraju rekla da ćemo pričati o reklamaciji, kada osoba koja je kupila cipele dođe, prošeta i kaže što fjoj smeta. Ona se opet pozvala na dijete, ja sam rekla kadgod. Znači, nisam je ograničavala ni sutra, ni danas u toku dana.
Beograd je veliki grad, ali opet je tako mali. Posebno sada u eri društvenih mreža. Pa nismo mi pali s Marsa, pa da ne znamo da će se pročuti za to. Iako dođe do takve greške, ne zataškavamo je, ne prikrivamo je, ne molimo nikog, ne podmićujemo nikog, ne pristajemo na sve s druge strane, zato što smatramo da smo krivi i zato što bježimo", objašnjava Matić i dodaje da se cipele mogu vratiti.
"Suština je da reklamacije primamo, da bismo i njoj na neki način uvažili reklamaciju. Probali bismo, ako si došao, ako ti trebaju cipele, ako i dalje želiš cipele, možemo napraviti nove, zamijeniti štiklu. Ako i dalje ne želiš cipele, riskiraš, želiš razmisliti, bojiš se da ti neće biti dobre iz bilo kojeg razloga... Ok, imamo opet rok na koji se možemo zakonski pozvati, u kojem ti vraćamo novac", dodaje.
"Znači, mi nismo odreagirali u trenutku, zato što je netko došao u naš dućan i prijeti nam inspekcijom, govori da sam je udarila, a pritom nije ona kupila cipele. Ja ne mogu utvrditi ono što ona govori, ne gleda što joj pokazujem, nju ne zanima dogovor. Ako mi prijetiš, izvoli, izađi na ova vrata i nastavi sa svojim prijetnjama. Ja sam i dalje otvorena za dogovor", zaključuje vlasnica dućana za Telegraf.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....