Pjevačica Sabrina Carpenter (25) uoči ovogodišnjih američkih predsjedničkih izbora pomogla je registrirati više novih birača od svih drugih umjetnika, kako prenosi The Hollywood Reporter.
Sabrina je registrirala 35.814 novih birača u suradnji s organizacijom HeadCount, a kroz svoje nagradne igre koje je organizirala tijekom turneje "Short n‘ Sweet" registrirala je dodatnih 263.087 birača.
"Kroz naše partnerstvo s preko 100 vrhunskih glazbenika poput Sabrine Carpenter, Green Daya, Ariane Grande i mnogih drugih, HeadCount je imao rekordnu godinu, registrirajući preko 450.000 novih glasača uz angažiranje više od tri milijuna ljudi kako bi bili sigurni da će glasati. Naš model funkcionira zato što glazbenici i poznate ličnosti imaju posebnu vezu sa svojim obožavateljima, posebno s mladima", rekla je Lucille Wenegieme, izvršna direktorica HeadCounta.
Inače, oni koji su pobijedili na nagradnim igrama će dobiti ulaznice za Sabrinin koncert u San Franciscu.
Carpenter se proslavila kao glumica na Disney Channelu, a jedna od njezinih upečatljivijih uloga bila je ona u seriji "Girl Meets World". Uz glumu se bavila i pjevanjem, a 2014. godine je objavila svoj prvi album "Can‘t Blame a Girl for Trying". Iako je uvijek bila popularna, njezina je karijera doživjela svoj vrhunac ove godine. Njezina pjesma "Espresso" bila je među najpopularnijim hitovima ove godine, a velik je uspjeh postigla i s pjesmama "Please, Please, Please" i "Taste".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....