NA METI NAPADA

Nakon smrti biciklistkinje ‘razapinju‘ Woddy Allena i njegove susjede: ‘Da niste bili protiv staze, bila bi živa!‘

Poznati redtelj uložio je prigovor na projekt 2016. jer biciklističke staze nisu mogle biti postavljene ‘na elegantan način‘

Woody Allen

 Ander Gillenea/Afp

Nakon što je biciklistkinju u utorak udario kamion na istočnoj 85. ulici, filmski redatelj Woody Allen i njegovi susjedi koji žive na Upper East Sideu na Manhattanu suočavaju se sa žestokom reakcijom javnosti jer 2016. nisu glasali za postavljanje biciklističke staze na tom području.

Carling Mott (28), stanarka koja živi u 84. ulici, vozila je bicikl oko 11 sati prema aveniji Madison između parkiranih automobila i kamiona s poluprikolicom koji je upravo krenuo na zeleno svjetlo. Od posljedica udara kamiona mlada žena je preminula.

Kako piše Daily Mail, 2016. Allen se navodno usprotivio prijedlogu Odjela za promet grada New Yorka preko Odbora zajednice da se sagradi šest biciklističkih staza preko Upper East Sidea. Njegov razlog za protivljenje prijedlogu bio je taj što biciklističke staze nisu mogle biti postavljene "na elegantan način". Te biciklističke staze trebale su prolaziti kroz Lexington, Park i Madison Avenue, gdje je Mott poginula, što se vidi iz dijagrama Ministarstva prometa New Yorka. Pojedinačne trake, kako je zamišljeno, bile bi označene bojama, slično ostalima u gradu, ali nikakve barijere ne bi odvajale bicikliste od automobila. Međutim, stanovnici, uključujući Allena, međutim, izrazili su zabrinutost zbog postavljanja biciklističkih staza na 84. ulici između Pete avenije i Madisona, navodi Patch.

Također bilo je zabrinutih i zbog bloka 84. ulice između Madison i Park Avenue, koji je u to vrijeme bio zatvoren za promet vozila dio dana, ali i ostalih pritužbi na projekt.

"Carling Mott danas bi trebala biti živa. Njezina se smrt mogla spriječiti i rezultat je odgađanja, smanjivanja i uskraćivanja vitalne ulične sigurnosne infrastrukture", rekla je Anna Melendez, članica manhattanske skupine za uličnu sigurnost Transportation Alternatives te dodala kako administracija mora investirati u mrežu zaštićenih biciklističkih staza u Upper East Sideu kako bi zaštitila bicikliste od automobila i traktorskih prikolica.

Vozač kamiona, koji radi za Performance Foodservice, nije optužen nakon smrti biciklistkinje.

Nakon kobnog incidenta, izvršni direktor Transportation Alternatives Danny Harris dao je izjavu o tome kako službenici Odjela za promet grada New Yorka "nisu uspjeli izgraditi odgovarajuće zaštićene biciklističke staze u ovom susjedstvu. Nedostatak sigurne biciklističke infrastrukture na Upper East Sideu je smrtonosan." Neprofitna organizacija, naime, navodi kako je do sada na tom području poginulo 11 ljudi dok su vozili bicikl.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 09:35