"Uhvatio je za ruku svako dijete koje je došlo. Fotografirao se sa svima koji su ga pitali, a to su bili gotovo svi. Toliko o njegovom srcu. Također je vrlo pametan i u marketingu. Vrlo se angažira i iznosi ideje na stol", tako je producent David Heyman opisao Timotheeja Chalameta. Glumac je uoči prikazivanja filma "Wonka" iznenadio posjetom djecu koja se educiraju za mjuzikl u New Yorku, ali i srednju školu u Minnesoti.
Chalamet se fotografirao s učenicima, a u jednom je od svojih posjeta poklanjao vrećice pune Xboxeva, Nike proizvoda i čokoladica, prenosi Variety. Možda je to razlog zašto je glumac jedan od rijetkih izvođača koji privlači publiku svih uzrasta.
"Wonka" je težak 625 milijuna dolara, a "Dune: Part Two" vrijedan je do sada, kako prenose mediji, 369 milijuna dolara te se ta brojka i dalje povećava. Zbog zarade koju su filmovi dobili od prodaje ulaznica, nagađa se da će Chalamet naslijediti Leonarda DiCaprija i Toma Cruisea.
Uz Chalameta, tu mogućnost ima i Glen Powell, dok se Tom Holland, kako mediji zaključuju, još uvijek mora dokazati. "Imate Glena Powella i Chalameta koji uvode novu bazu talenata uspješnih zvijezda. To je divno za publiku, ali još više veliko olakšanje za industriju, koja se predugo oslanjala na stare talente", kazao je analitičar Jeff Bock.
Chalamet je od "Wonke" zaradio, kako pišu mediji, 8 milijuna dolara. Glumac još nema ugovora za "Dune: Part Three", ali redatelj Denis Villeneuve ima želju za tim. Tako bi Chalametova plaća mogla porasti ponovno. "Možemo računati na jednu ili dvije legitimne filmske zvijezde. Timothee je apsolutno to", rekla je producentica Mary Parent.
Heyman je rekao da je Chalamet, kojeg su mentorirali DiCaprio i Joaquin Phoenix, prvi napravio senzaciju s kritički hvaljenim "Call Me by Your Name" i "Lady Birdom" koje su otvorile put komercijalnim trijumfima "Wonke" i filma "Dune". "Ne mogu zamisliti nijednog drugog glumca na planeti koji bi mogao glumiti Willyja Wonku i imati uspjeh kao ‘Wonka‘", rekao je Josh Goldstine, predsjednik svjetskog marketinga Warner Brosa, koji je vodio kampanje za ova dva popularna filma.
Goldstine je objasnio da Chalametova predanost promotivnim rovovima čini glumca snom za marketinške direktore. "On želi pobijediti, zna kako pobijediti i postavlja prava pitanja. On poštuje svoje obožavatelje i brine o njima. Osjeća odgovornost prema njima", kazao je.
Powellova je cijena ipak nešto manja jer, iako je Sonyjev "Anyone but You" zaradio 212 milijuna dolara bez ikakvog unaprijed brendiranja intelektualnog vlasništva, on tek treba postati voditelj velike franšize. Ipak, to bi se moglo promijeniti jer, kako mediji doznaju, Powell je u pregovorima za filmove, među kojima su i nastavci "Anyone but You" i "Top Guna".
"Dajte izvrsnim glumcima priliku da ostvare pravi kulturni utjecaj. Glen je uistinu karizmatična pojava na ekranu", rekao je Tom Rothman, predsjednik i glavni izvršni direktor Sonyjeve Motion Picture Groupe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....