Jennifer Lopez je najavila lansiranje svog brenda alkoholnih pića, ali se ubrzo suočila sa žestokim reakcijama pratitelja. Naime, pjevačica i glumica je mnogo puta progovarala o činjenici da uopće ne pije.
- Sve više shvaćam važnost uživanja u životu. Željela sam stvoriti nešto bolje – nešto boljeg okusa, boljih sastojaka, nešto što bih željela piti sa svojim prijateljima i obitelji, a to je Delola, rekla je Lopez u videu na Instagramu, kojim promovira svoje piće.
Samo nekoliko minuta nakon što je podijelila video sa svojih 240 milijuna pratitelja, razočarani obožavatelji masovno su počeli kritizirati njezin potez.
“Wow, ovo je razočaravajuće”, “Zašto jednostavno nisi stvorila brend bezalkoholnih pića s obzirom na to da si otvoreno govorila o negativnim učincima alkohola i da sama ne piješ?”, “Ona samo želi zaraditi novac”, pisali su kritičari.
Jednom pratitelju nije bilo jasno zašto je odlučila pokrenuti brend s obzirom na činjenicu da je njezin suprug Ben Affleck bio više puta na odvikavanju zbog ovisnosti o alkoholu.
- Naravno da je to posao i da se radi o novcu, ali čini mi se lažno promovirati alkoholno piće kada je i sama govorila koliko je to loše za njezinu kožu i njezin stil života općenito, a da ne spominjem Benove probleme s alkoholom, požalio se.
Lopez je otkrila da se na ovom projektu radi već dvije godine te da je Lola zapravo njezin dugogodišnji nadimak koji pokazuje njezinu bezbrižniju stranu, stoji u priopćenju za javnost.
Pjevačica je osnovala brend s veteranima industrije pića, Kenom Austinom i Jennom Fagnan, te svojim menadžerom Bennyjem Medinom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....