Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa, svim silama trudi se iskoristiti svoje veze i poznanstva, te status u promociji raznih poslovnih pothvata poput luksuznog lifestyle brenda American Riviera Orchard, no stvari baš ne idu glatko. Sve je manje bogatih i slavnih koji su fascinirani titulama i statusom koje imaju ona i njezin suprug, princ Harry, tvrde američki i britanski mediji. Običnom svijetu, pak, više nisu zanimljive drame koje okružuju par, posebice zato što su kroz intervjue, dokumentarce i Harryjevu biografiju ispričali toliko toga da se čini kao da više ništa nemaju za reći. Netko je rekao kako su ljudi shvatili da su oni samo "popratni program", a glavne stvari događaju se drugdje.
Već duže vrijeme se šire priče kako par sve manje sudjeluje u društvenom životu, sve rjeđe ih pozivaju na privatne zabave, a krug prijatelja sve je uži. Među onima koji su se udaljili od vojvodskog para su, primjerice George i Amal Clooney, Katy Perry i Orlando Bloom. Ne viđa ih se više ni s Oprah Winfrey i Ellen DeGeneres, a navodno su se ohladili odnosi i s Eltonom Johnom i Idrisom Elbom.
Najnovija priča kaže kako ni najpoznatija mama-menadžerica na svijetu, žena koja je stvorila reality klan Kardashian, Kris Jenner nije više ljubiteljica vojvotkinje od Sussexa.
Jenner je bila vrlo glasna u svojoj podršci paru kada su došli živjeti u SAD. U američkim tračerskim medijima nagađa se zašto je Kris odbacila bivšu televizijsku zvijezdu. Jedan od razloga je "posebno bezosjećajan", kako ga je opisao navodni holivudski insajder.
"Kris ima mnogo razloga, no mnogi smatraju da je glavni taj što su Sussexi u svim anketama o popularnosti u posljednje vrijeme jako loše stajali. Popularnost im je rapidno pala, naročito u posljednje dvije godine", prenosi portal The Royal Observer koji prati kraljevske obitelji u cijelom svijetu.
Pišu i kako drugi izvori tvrde da je u pitanju "osveta s odgodom", jer je Meghan jednom prilikom navodno bila jako skeptična oko bilo kakve povezanosti s Kardashianima jer ona ipak ima "kraljevsku titulu". U međuvremenu je shvatila da bi suradnja s reality klanom koji zarađuje puste milijune bila korisna, ali sada je Kris ne želi.
Ovo je popriličan udarac, pogotovo zato što vojvotkinja ni uz pomoć princa Harryja ne može pronaći i zadržati direktora za svoj lifestyle brend American Riviera Orchard.
Kinsey Schofield, koja se kraljevskim dvorima bavi za RadarOnline i tv-kanal E!, rekla je kako smatra da će par uvijek imati problema pronaći ljude koji žele raditi za njih.
- Meni je i sama pomisao na to zastrašujuća. Priča se kako su joj iz Netflixa ponudili upravljanje tvrtkom i razradu prodajne strategije ako sama ne bude mogla pronaći osobu za direktorsko mjesto ili nekoga tko bi radio s njom - rekla je i dodala kako šefovi digitalne streaming platforme vide to kao dobru poslovnu priliku.
American Riviera Orchard Meghan je počela promovirati u ožujku, kada je grupica odabranih slavnih osoba dobila košare s džemovima s imenom brenda. Meghan bi željela prodavati odabrane proizvode, od hrane do opreme za dom s vojvodskim pečatom. Vrlo brzo, o džemovima se prestalo pričati, a cijela priča o brendu usporila.
Navodno se veliko lansiranje brenda planira uz novi TV-serijal koji Meghan snima za Netflix, posvećen kuhanju i uređenju doma. Veći dio serijala, koji je dio više od 100 milijuna dolara teškog ugovora koji su Sussexi potpisali 2020. godine, već je napravljen, no nije poznato kada će ga Netflix početi prikazivati. Kako je digitalna platforma trentno "najveći igrač u kvartu", Meghan nema previše izbora nego raditi u skladu s njihovim zahtjevima.
Najfriškije nevolje s brendom su one pravne prirode. Naime, Sussexi imaju problema zaštititi naziv u američkom Uredu za patente i zaštitne znakove. Odobrenje neće dobiti jer poslovni subjekti "ne mogu polagati pravo na geografske lokacije". Moguće je da će zbog toga Sussexi morati mijenjati ime brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....