ŠARENE LAŽI

Bivše Victorijine anđelice: ‘Sve što ste vidjeli, bilo je lažno. Ni naši bližnji nisu nas mogli prepoznati na fotografijama‘

Za poznati modni brend kojem je popularnost jako pala, radile su u vrijeme kada je svaka manekenka sanjala o tom angažmanu

Jasmine Tookes i Josephine Skriver

 Profimedia

Jasmine Tookes (32) i Josephine Skriver (30) godinama su se smiješile sa stranica kataloga Victoria‘s Secreta, s plakata i na njihovim slavnim modnim revijama - ali čak se ni one same ponekad nisu mogle prepoznati gledajući svoje fotografije.

Dvije bivše "Victorijine anđelice" nedavno su u podcastu ‘Real Pod‘, koji radi Victoria Garrick, bivša američka vrhunska odbojkašica i aktivistica u pitanjima mentalnog i fizičkog zdravlja, progovorile o svojim iskustvima opisujući stvarnost modne industrije i ulogu društvenih medija u tom svijetu iz mašte koji ona stvara. The New York Post prenio je najzanimljivije detalje emisije. Tookes i Skriver opisale su kako su uspjele ući u odabrano društvo Anđelica, te kako su s vremenom postale nerazdvojne prijateljice.

Na pitanje shvaćaju li danas svoj utjecaj na druge žene i na društvo u cjelini, Skriver je odgovorila: "Bilo je to čudno vrijeme jer ste znali da vas gleda mnogo očiju. To smo znale radeći za Victoria‘s Secret".

https://youtu.be/Q22akVvYvEI

- Potpisale smo ugovore baš kad su eksplodirali društveni mediji. Dakle, svi su nas znali po onoj glamuroznoj strani, ali i znali su da su potrebna dva i pol sata za frizuru i šminkanje, da radiš s osobnim trenerima, mogli su vidjeti što je sve potrebno da bi se to radilo. Postojala je, dakle, mogućnost odvesti ljude iza kulisa i pokazati realniju sliku sebe - objasnila je.

Skriver je također rekla kako se njoj činilo da su ljudi, zahvaljujući društvenim mrežama, preko noći postali opsjednuti modelima i svakim detaljem njihova života.

image

Jasmine Tookes

At1/Backgrid Uk/Profimedia/At1/backgrid Uk/profimedia
image

Josephine Skriver

Anton Oparin/Alamy/Alamy/Profimedia/Anton Oparin/alamy/alamy/profimedia

- Išlo je do toga da su htjeli znati kakvu pastu za zube koristim. Govorila sam samoj sebi: "Stvarno? To je baš dosadno!" - ispričala je.

Ona je, pak, željela na društvenim mrežama pokazati koliko je vremena i truda potrebno da bi održala svoju figuru i bila model, jer je javnost pretpostavljala da je sve to "tako jednostavno".

Tookes je ispričala i kako još uvijek, gotovo svaki dan, može pročitati komentare fanova na Instagramu koji joj govore kako je ona "uvijek dotjerana" i "savršena".

- No, to je samo jedna verzija mene. Da me vidite ujutro kada se budim, kod kuće, ili usred dana dok hodam okolo u odjeći koju je moja beba ispljuckala, bez šminke... To je moj pravi život - rekla je Tookes, koja je kćer rodila u veljači ove godine.

Njezina kolegica priznala je da je zbog svoje "potpune uronjenosti" u svijet modelinga i manekenstva, bila uvjerena kako svi znaju, kako su svi svjesni da su fotografije "šarena laž", da su stilizirane, da su modeli našminkani, retuširani sve do točke neprepoznatljivosti.

- Ljudi ne shvaćaju koliko se radi na fotografijama, koliko su one uređene - složila se Tookes - A to neshvaćanje je nevjerojatno jer je toliko očito, posebno kada se osvrnete na naše stare kampanje za Victoria‘s Secret.

Skriver je dodala i kako ni stranci ni njezini najbliži nisu mogli prepoznati da je ona model na nekim fotografijama.

- Stajala bih pokraj velikih reklamnih panoa na ulici, mogla sam stajati tamo 30 minuta i nitko me ne bi mogao povezati s osobom na panou - ispričala je u podcastu - Da, ni ne izgledam kao na nekim svojim fotografijama. Čak mi je i mama koji put rekla: "Jesi li to ti? Nisam ni znala da možeš ovako izgledati.‘

image


Jasmine Tookes i Josephine Skriver

Bauergriffin/Instar Images/Profimedia/Bauergriffin/instar Images/profimedia

Tookes i Skiver samo su neke od žena koju su posljednjih godina otkrile kako je doista bilo biti vrhunski model prvom desetljeću 21. stoljeća.

Stvari su se barem donekle promijenile. Brend Victoria‘s Secret je, primjerice, prošao velika preslagivanja pritisnut društvenim promjenama, a odustali su i od svoje godišnje modne revije koja je bila velik modni događaj. Gledanost i zarada tog brenda donjeg rublja, pali su pojavom pokreta #MeToo i optužbi za seksualno zlostavljanje, rasizam, mizoginiju i nedostatak raznolikosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 08:49