Američka pjevačica Beyonce (41), dobitnica Grammy nagrade, manje od tjedan dana nakon rasprodane turneje Renaissance World Tour, na Instagramu je najavila svoje proizvode za kosu zanimljivom objavom.
Na prvoj fotografiji Beyonce stilizira svoje prirodne kovrče, a na drugoj fotografiji je djevojčica Beyonce kojoj se pletu pletenice. Na trećoj fotografiji objasnila je svojim pratiteljima što mogu uskoro očekivati od nje.
„Koliko vas zna da je moj prvi posao bio mesti kosu u salonu moje mame? Grupa Destiny‘s Child započela je svoju karijeru tako što je u salonu zabavljala klijente za vrijeme frizerskih tretmana”, napisala je Beyonce u objavi referirajući se na svoju prethodnu žensku pop-grupu, s kojom je kreirala hitove „Survivor”, „Say My Name” i „Lose My Breath”.
„Bila sam u društvu različitih vrsta poduzetnih žena u maminu salonu. Vidjela sam iz prve ruke kako njega i slavljenje kose može direktno utjecati na naše duše. Gledala sam je kako zacjeljuje i pomaže mnogim ženama. Kako sam puno naučila od mame o kosi, uvijek sam sanjala da ću nastaviti njezino nasljedstvo”, objasnila je pjevačica svoju motivaciju.
„Ne mogu dočekati da isprobate što sam kreirala”, završila je poruku pratiteljima i iskazala uzbuđenje.
Pratitelji nisu ostali nimalo ravnodušni na objavu.
„Nema veze koji proizvod je u pitanju, kupit ću bez razmišljanja i napisati recenziju s pet zvjezdica”, svoje povjerenje prema pjevačici pokazali su njezini pratitelji.
Podsjećamo, za najnoviju Beyonceinu boju kose zaslužna je Rita Hazan koja je pjevačici kreirala svjetliji izgled jer je željela nešto „dramatično i drugačije” što će joj dati „wow faktor”. Prema komentarima na objavi, vidljivo je kako su to prepoznali pratitelji i kao i Beyonce, jedva čekaju nove proizvode za kosu s potpisom omiljene pjevačice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....