Malmö arenu, gdje će biti finale, produkcija Eurosonga priprema oko četiri tjedna, a pozornica se nalazi među 2168 rasvjetnih tijela. U Malmö Areni radi tim od šest osoba koji će u svakom trenutku finala upravljati pozornicom, a produkcijski će ih podržati i tim od 36 ljudi na sceni. Samo je 55 sekundi na raspolaganju za promjenu svake scene, što zahtjeva savršenu organizaciju i koordinaciju.
Iako su svi ovi potezi vrlo pažljivo koreografirani i uvježbani, baš kao i sve ostalo u emisijama uživo 68. Eurosonga, čini se kako ni produkcija tog TV spektakla nije mogla ostati imuna na zarazni ritam hrvatske pjesme. Naime, tijekom generalne probe Eurosonga u petak navečer cijela dvorana je opet pjevala i plesala s Baby Lasagnom, uključujući i cijeli produkcijski tim Eurosonga. Nevjerojatna snimka proširila se društvenim mrežama, pogledajte kako je sve izgledalo.
Inače, ovogodišnja pozornica Eurosonga oblika križa smještena je u sredini publike, kako bi stvorila jedinstveno iskustvo kroz koje publika može doživjeti nastupe iz svakog kuta. Za spektakularni vizualni doživljaji zaslužna je kombinacija LED podova, pomičnih LED kocki, svjetla, videa i tehnologije pozornice.
Osim prikladne Arene napravili su i prostor gdje će sjediti 35 do 40 zemalja delegacija, a svaka delegacija ima oko deset ljudi. U blizini dvorane je i press-centar za 1200 osoba.
Produkcija je pripremila 40 do 50 zvučno izoliranih klimatiziranih kabina, prostore za frizuru i šminku veličine ukupno 250 kvadrata, no i 1000 kvadrata za sponzora. Tu je i 27 opremljenih prostorija površine od 30-ak četvornih metara za predstavnike država. Ove godine, televiziju i produkcijsko osoblje čekalo je između 200 i 250 prostorija, soba za sastanke do 50 ljudi, kao i četiri manje sobe za sastanke. Prostor za Pjesmu Eurovizije 2024. osigurao je prostor za catering s najmanje 350 mjesta, kao i sobu za VIP evente za oko 1000 gostiju.
Ovogodišnja organizaciju u Malmöu je jeftinija od one 2016. godine u Stockholmu, kada je u organizaciju događaja uloženo 100 milijuna švedskih kruna, od čega je polovica otišla u renoviranje i troškove vezane za arenu.
Eurovision TV objavio je da je 2013. kada je Eurosong također održan u Malmöu, domaćin potrošio oko 18,4 milijuna eura. Kada je Rusija bila domaćin 2009. godine, Moskva je platila 38,5 milijuna eura. Dosad se zna da je najskuplji Eurosong bio onaj u Azerbajdžanu, 2012. godine kada je Baku bio domaćin. ‘Iskeširali‘ su tada oko 65 milijuna eura.
Da bi uopće neki grad bio domaćin mora imati dvoranu koja prima oko 10.000 ljudi i u koju stane preko 100 tona opreme.
Malo je reći da je ispunjavanje svih zahtjeva za domaćina strogo, a pobijedi li Baby Lasagna u Hrvatskoj, stroge mjere mogla bi ispuniti samo Arena Zagreb.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....