Leni Klum prekinula je šutnju u "aferi donji veš". Kampanja za rublje talijanskog brenda u kojoj ova 18-godišnjakinja pozira u rublju sa svojom mamom, supermodelom Heidi privukla je mnogo pozornosti. Mišljenja o tome je li "normalno" i "primjereno" da majka i kći zajedno reklamiraju veš jako su se podijelila.
Kako su je pratitelji na društvenim mrežama stalno ispitivali o kritikama na račun kampanje, Leni, koja se nedavno preselila iz Kalifornije u New York zbog koledža, odlučila je reći što misli. Ukratko: negativne kritike nisu promijenile njezino mišljenje o snimanju i cijelom angažmanu.
- Iskreno, nisam se previše bavila reakcijama - priznala je - Sve u svemu, ja sam zadovoljna. I provela sam nevjerojatan dan sa svojom mamom.
Leni je već mnogo puta govorila koliko je sretna zbog savjeta koje joj daje mama, jedna od najpoznatijih manekenki na svijetu i bivši supermodel.
- Sretna sam baš zbog svega što mi pruža. Mogla bih nabrajati unedogled - kazala je nedavno, prije tradicionalne Heidine zabave povodom Noći vještica na kojoj je ona došla odjevena u kostim Catwoman dok je mama ove godine odlučila biti gigantski crv. Slično je kći govorila i prije nekoliko mjeseci u jednom intervjuu: "Uvijek mi govori da se moram zabaviti, da moram i sama biti zabavna, energična, osjetiti uzbuđenje zbog onog što radim."
Najglasniji kritičar angažmana ovog dueta bio je radijski i TV-voditelj Howard Stern koji je, čim su se pojavile vijesti o njezinu snimanju u svojoj emisiji na radiju SiriusXM, kampanju za donje rublje majke i kćeri proglasio neprimjerenom.
- Pogledao sam i pomislio: "Ovo je tako je...o pretjerano. To je tako neprikladno. Ali ne možete prestati gledati - rekao je Stern i pojasnio - Sve to izgleda kao vruća fantazija nekog tipa. Ljube se i drže jedna drugu, skakuću...
I kritičari na društvenim mrežama brzo su se javili rekavši da je cijela ideja "neukusna", "rubno perverzna" a jedan korisnik Twittera napisao je: "Čudno je seksualizirati svoju kćer u trenutku kada postaje punoljetna".
"Ne bih pozirala u seksi donjem rublju sa svojom mamom", tvitala je druga korisnica.
Bilo je naravno i onih koji su istaknuli da je kampanja "pristojna", "otmjena", da donje rublje koje su majka i kći nosile skriva znatno više od većine kupaćih kostima. Poručili su dežurnim dušebrižnicima da se smire.
"Kći ima 18 godina, punoljetna je. Obje su predivne i jedini razlog za negativne komentare je 100 posto čista ljubomora", napisala je jedna pratiteljica ovog dvojca Instagramu.
Iz brenda "Intimissimi", za koji je kampanja osmišljena, pojasnili su kako ona govori "o samopouzdanju, životnoj radosti i ljubavi između majke i kćeri". Kampanju je režirao Thomas Hayo, dugogodišnji suradnik i prijatelj Heidi Klum, koji je s njom radio u realityju "Germany‘s Next Top Model".
Lenin biološki otac je Heidin bivši partner, Flavio Briatore, talijanski playboy, poduzetnik i bivši moćnik Formule 1 koji za kćer nikad nije brinuo. No, 2009. godine, dopustio je da tada malenu Leni službeno posvoji Seal, sada već bivši suprug njezine majke.
Kći je krenula majčinim stopama prije dvije, tri godine. Iako je i ranije mogla dobiti angažmane, Heidi je odlučno odbijala pustiti kćer u taj izazovni svijet prerano. Leni, koja fizički gotovo uopće ne nalikuje na majku, krasila je naslovnice niza magazina, između ostalog njemačkog Voguea, a nosila je i revije na milanskom tjednu mode. Ima 1,5 milijuna pratitelja na Instagramu. Iako poput majke uživa u svijetu mode, voli istaknuti kako se njihovi stilovi odijevanja u privatnom životu jako razlikuju.
- Mene nikad nećete uhvatiti u super uskim trapericama. Ne volim nositi odjeću u kojoj se ne osjećam udobno - rekla je jednom prilikom.
Njezin odlazak od kuće na studij jako je pogodio mamu Heidi, sada članicu žirija u američkoj verziji "Supertalenta" koja je o tome progovorila u emisiji ‘The Late Late Show With James Cordon‘.
- To je tako tužno. Ovog vikenda se baš bila selila i zvala sam je. Inače se javi, ali ovaj put nije. Odmah su mi se počela vrtjeti po glavni pitanja gdje je, što radi, zašto se ne javlja? Odmah se zabrinem - otkrila je Heidi i priznala da kćer naziva svakih dva sata.
- Sada želim broj cimerice, kako bih je mogla gnjaviti ako se Leni ne javi - dodala je u šali.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....