Puno je brakova sklopljeno i djece rođeno otkako RTL prikazuje “Ljubav je na selu”. Taj show, finalist ovogodišnje nagrade Zlatni Studio u kategoriji najboljeg reality showa, u završnicu je ušao sa svojom 12. sezonom. Krenula je produkcija već i u realizaciju 13. sezone i ne treba sumnjati da će lako okupiti kandidate željne ljubavi i seoskog života. Ovo 12. izdanje “Ljubav je na selu” bilo je najsretnije za farmere Dušana Golubovca i Hakiju Špagu. Njih dvojica nisu pronašli sreću s odabranicama sa svojih imanja, ali, objašnjavaju nam u produkciji, zahvaljujući pojavljivanju u emisiji upoznali su djevojke s kojima su odlučili provesti ostatak života te su danas obojica u sretnim brakovima. Inače, kako to već biva, pet odabranih farmera, koji su dobili najveći broj pisama gledateljica, imali su priliku odabrane dame ugostiti na farmama, pa je uslijedilo upoznavanje, romantični spojevi, ali i nesuglasice i intrige.
- U produkciji “Ljubav je na selu” najzahtjevnija je logistika, i to naročito kad su u pitanju četiri dana dostave pisama i prvih susreta farmera s djevojkama. Osim četrdesetak ljudi ispred kamere, toliko nas je još otprilike i iza kamere kako bi sve funkcioniralo besprijekorno. Srećom, velika većina ljudi na setu je s nama skoro desetljeće pa svatko zna što mu je činiti - otkriva izvršna producentica emisije Marija-Jelena Zen.
Kada je pitamo po čemu će pamtiti proteklu sezonu showa, Zen nema dvojbi.
- Nikad neću zaboraviti Bahru u adrenalinskom parku. Toj ženi skidam kapu svaki put kad je s nama jer ne preza ni od jednog izazova koji produkcija ili farmer stave pred nju. Također, dobra je informacija koju imamo zahvaljujući kandidatkinji Nikolini da se na rafting ne ide u štiklama. Bilo je puno smijeha u 12. sezoni, a rodila se i ljubav. Monika i Dragan su još uvijek sretni zajedno. Na kraju krajeva, to je i cilj naše emisije: dobro zabaviti gledatelje i pomoći našim kandidatima da pronađu ljubav - kaže Zen.
Reakcijama publike na “Ljubav je na selu” RTL-ova izvršna producentica izuzetno je zadovoljna, baš kao i s gledanošću koju show postiže.
- Zanimljivo je da, unatoč tome što projekt trenutačno nije na malim ekranima, imamo jako velik interes njegovih obožavatelja na Facebook stranici emisije koja broji 160 tisuća pratitelja. Naime, u posljednjih mjesec dana tu je stranicu posjetilo pola milijuna ljudi. Vjerujem da će se taj broj utrostručiti kad počne emitiranje 13. sezone. Osim toga, vjerujem da smo mi jedini reality show koji ima svoju fan stranicu Dnevna doza Ljubavi na selu - zaključila je Zen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....