Međunarodna akademija za televizijsku umjetnost i znanost (International Academy of Television Arts & Sciences) izabrala je United Mediju, medijski ogranak United Grupe i vodeći multi-pay telekomunikacijski i medijski pružatelj usluga u jugoistočnoj Europi, da bude dio selekcijskog procesa za Međunarodnu nagradu Emmy (International Emmy Awards).
Proces odabira za Međunarodnu nagradu Emmy ima dugačku proceduru s ocjenjivačkim povjerenstvima koja se sastaju na raznim lokacijama diljem svijeta. Konačni kandidati za ukupno 15 kategorija bit će objavljeni u rujnu, a pobjednici će biti otkriveni na 50. ceremoniji dodjele ove prestižne nagrade 21. studenog u New Yorku.
Prvi put u regiji Nova TV, kao dio United Medije, u Dubrovniku će 14. rujna ugostiti polufinalno ocjenjivanje jedne kategorije globalno priznate nagrade.
Komentirajući ovaj prestižni poziv, glavna izvršna direktorica United Medije Aleksandra Subotić izjavila je: "Sudjelovanje naše tvrtke u procesu odabira kandidata za Međunarodnu nagradu Emmy je veliko priznanje naše stručnosti u tom području te još jednom potvrđuje našu vodeću poziciju na medijskom tržištu jugoistočne Europe. Kreativna izvrsnost, visoki produkcijski standardi i stalna ulaganja u vrhunske televizijske sadržaje njeguju se na svim našim tržištima".
Dražen Mavrić, predsjednik uprave Nove TV, najgledanijeg hrvatskog kanala, rekao je: "Biti lider u dinamičnoj industriji koja se neprestano i brzo mijenja velika je odgovornost. Sudjelovati u procesu odabira Međunarodne nagrade Emmy potvrda je da su naše vrijednosti i uloga međunarodno priznati".
Victoriya Boklag, glavna izvršna direktorica i potpredsjednica marketinga i medija United Grupe te članica Akademije televizijske umjetnosti i znanosti, dodala je: "Počašćeni smo pozivom Međunarodne akademije za televizijsku umjetnost i znanost da United Media igra važnu ulogu u ovom prestižnom natjecanju. Oduševljeni smo što smo domaćini vrhunskim svjetskim i regionalnim profesionalcima i što će se jedinstvena kombinacija talenta i stručnosti okupiti u prekrasnom Dubrovniku".
United Media je produkcijski lider na regionalnoj razini, a uživa značajnu ulogu i na globalnoj razini kroz isporuku više od 40.000 sati originalnog sadržaja preko 50 televizijskih kanala te tako dopire do tržišta od više od 40 milijuna ljudi svake godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....