Dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight Ivan Friščić predstavio je svoju novu proljetnu kolekciju, a za zaštitno lice nove kampanje odabrao je poznatu zagrebačku stomatologinju Marijanu Bićanić. Ovo nije prvi put da Bićanić surađuje s Friščićem, a sada je odradila i kompletnu kampanju koja je snimljena u Opatiji, točnije u Amadria park hotelu Royal, koji je poslužio kao idealna kulisa najljepšeg modnog proljeća.
To je bez sumnje bio izazov za ovu samozatajnu 34-godišnjakinju koja se prošlog ljeta našla u središtu pozornosti kada se doznalo da je u vezi s legendarnim nogometnim reprezentativcem Zvonimirom Bobanom koji se nekoliko mjeseci prije razveo od Leonarde Lončar. Novi par je odbio sve izjave na tu temu, što je situacija i sada, a Marijana Bićanić u međuvremenu je vratila svoje djevojačko prezime i više se ne preziva Gikić. Pa iako izbjegava društvene događaje i javna istupanja, Friščića i DeLight, brend koji radi svoje kvalitete, elegancije i nosivosti ima sve više poklonica pripadnica ljepšeg spola, nije mogla odbiti.
"Uloga zaštitnog lica proljetne DeLight kampanje za mene je prije svega bila velika avantura u nepoznato. Ivan me vidio u ovoj ulozi na neki svoj način, i kada se spojilo njegovo iskustvo, oko za detalje i moja ljubav prema DeLight odjevnim komadima koje već nekoliko godina rado nosim, nastao je divan projekt na zadovoljstvo cijelog tima", izjavila je Marijana Bićanić.
''Kada prijateljstvo i posao budu prožeti u jednoj kampanji, tada rezultat bude savršen. Izuzetno sam ponosan na ovu kolekciju u kojoj smo proželi iskustvo, znanje i tradiciju", nadovezao se Ivan Friščić.
Atraktivna kolekcija sastoji se od odijela u bojama sezone - trava zelenoj, fuksiji, žutoj, crvenoj i pastelno ružičastoj, koja su odgovarajuća i za poslovne kombinacije i za specijalne prigode.
"Kvaliteta izrade vidi se u svakom komadu, točnije u ručnom bodu koji je neizostavni dokaz kvalitete i izrade na svakom odijelu. Napravljena od finih materijala kao što su svila, pamuk, elastin, hladna vuna i viskoza, razmazila su brojne klijentice koje ih nose s posebnom pažnjom, već godinama.Tu su i neizostavne kraljice ženstvenosti - haljine, napravljene od viskoze, koje dolaze u atraktivnim šarenim midi i dugim izdanjima, ali i u popularnom polka dot uzorku. Lepršavost, savršeno naglašen struk, divni materijali, uzorci i boje, svakako će plijeniti pažnju", objašnjavaju u priopćenju.
Za make up Marijane Bićanić pobrinula se Sanja Agić, a za frizuru Danijela Pušeljić iz frizerskog salona Kosa i Partneri. Fotografije potpisuje Matea Smolčić Senčar, a video Marko Horvat.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....