AUTORSKI SINGL

Mladi Filip Rudan predstavio spot za pjesmu s Dore: ‘Nije mi bilo svejedno u snijegu do koljena‘

Kreiranje spota za pjesmu ‘Blind‘ najvećim se dijelom odvijalo u Gorskom kotaru, u okolišu prekrivenim snijegom
Filip Rudan
 Universal Music

Nakon što je kao finalist treće sezone The Voice Hrvatska osvojio domaću i inozemnu publiku izvedbama koje su do danas skupile desetke milijuna pregleda, Filip Rudan (20) započeo je s predstavljanjem glazbenog rada kojim se pokazao i kao perspektivan kantautor.

Filipov autorski singl „Blind“ premijerno je predstavljen kao jedan od natjecateljskih singlova na Dori 2021. te se našao na Top 40 ljestvici najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj, a danas je za njega predstavljen službeni videospot.

Kreiranje spota se najvećim dijelom odvijalo u Gorskom kotaru, čiji je okoliš prekriven snijegom prikazan u brojnim, prekrasnim kadrovima. Mjesta snimanja bila su Lokvarsko jezero, umjetno jezero u Gorskom kotaru poznato po tome da se savršeno uklopilo u prirodni krajolik koji ga okružuje, brdo Petehovac/Štimčev vrh kraj Delnica s kojeg se prostire veličanstven pogled te atraktivna park-šuma Golubinjak, znana po svojim visokim jelama i smrekama. Pri kreiranju vizualnog identiteta za pjesmu posebna je pažnja bila posvećena odabiru lokacija koje svojim krajolikom mogu dočarati njenu atmosferu.

- 'Blind' govori o zamišljenoj situaciji u kojoj se nosim s gubitkom voljene osobe. Snijeg, hladnoća i tama u spotu za mene predstavljaju samoću. Čak je prikazano i kako pada mrak dok hodam prema nečemu nedostižnom. Mogla bi se naći i simbolika u zadnjim kadrovima u kojima sviram i pjevam uz vatru, kao nekakva metafora za pronađenu toplinu i kraj samoće - otkrio je Filip.

image
Zvonimir_ferina

Mladi je Zagrepčanin otkrio i kako je teklo dvodnevno snimanje spota.

- Bilo je vrlo zahtjevno s obzirom na vremenske uvjete. Mislio sam da ću to odraditi s lakoćom, ali kad sam se našao u snijegu do koljena nije mi bilo baš svejedno. Ipak, završni dojam je izrazito pozitivan i ponosan sam na to kako spot u konačnici izgleda. Bilo je to jedno jako zabavno i lijepo iskustvo - rekao je.

Filip je video za svoj prvi singl snimio uz profesionalan tim predvođen Milanom Latkovićem (režija i montaža), a uz njega su bili prisutni Duje Kundić (kamera), Ratko Ilijić (asistent), Antonio Franić (izvršni producent), Jelena Holenko (odabir lokacije) i Sanja Rivić (make-up), dok produkciju potpisuje Kreag.

„Blind“ autorski potpisuju Filip Rudan, Hrvoje Domazet i Antonio Franić, a publika će uskoro imati priliku poslušati i hrvatsku verziju pjesme u čijem je kreiranju sudjelovao i Aljoša Šerić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 23:44