BREND MAJUSHKA

MAJA ŠUPUT ZA JUTARNJI: ISTINA O MOJOJ TVRTKI 'Počeli smo kao Del Boy i Rodney, u stanu punom kutija, a sada rasturamo u prodaji i širimo biznis!'

Mikrofone i slušalice prodaje u 35 Müllerovih trgovina, odjeću i posteljinu preko Topshopa, u Cinestaru organizira Ročkalice, gradi vlastiti web shop, ima dvije kućice na Adventu, a u planu su i aplikacija i regionalni biznis u više zemalja
 Ivana Dobrovoljec

- Kao Del Boy i Rodney iz Mućki, tako smo se osjećali kada smo prije godinu i pol dana suprug Nenad i ja osnovali Majushku. Kuća nam je bila zatrpana kutijama, pakete s mikrofonima slali smo na adrese kupaca iz vlastitog doma.

U tom trenutku nismo planirali ništa veliko, samo jednu adventsku kućicu da se približimo krajnjem kupcu. Prvo smo za prodaju naručivali oko 2000 artikala, u iznimno kratkom roku prešli smo na onaj segment od 5 do 10 tisuća, a sada nam je cilj prijeći i na nova tržišta i narudžbe preko 10 tisuća artikala, priča nam s ponosom pjevačica, a odnedavno i poduzetnica Maja Šuput Tatarinov (40).

Sve je krenulo od njene ideje kako bi trebala imati svoj vlastiti, brendirani mikrofon za zabave, proširilo se na kreiranje još mnoštva proizvoda pod brendom Majushka koji se prodaju kao ludi, a ovi supružnici sanjaju i o vrlo skorom širenju na regiju. On se bavi vođenjem poslovanja firme, a ona je zadužena za kreativne ideje.

Ivana Dobrovoljec
Maja u skladištu svoje tvrtke u zagrebačkom naselju Rudeš

Ideja za volanom

- Vozila sam se kući i nazvala muža te mu rekla: ‘Ja moram imati svoj mikrofon. Ali ne ovakav nekvalitetan kakav sam bila primorana kupiti za dječji rođendan, već savršeno zapakiran, lijep, genijalan mikrofon’. Taj dan je početak Majushke. Željeli smo da taj brend bude ekstenzija mog lika i djela, pozitivnog stava prema životu, posebno glazbi - opisala je Maja. Oformili su tim stručnjaka i krenuli u detaljnu razradu projekta koji je imao cilj kreiranja brenda koji će najbliže okarakterizirati Maju, a s druge strane zadovoljiti potrebe ciljane tržišne skupine. Odabrali su jedan elektronski gadget, jedan odjevni, jedan accessorize...

A onda je prije mjesec dana objavljena je bombastična vijest kako je Majushka d.o.o. u blokadi te da je 2018. godinu završila s minusom od 12.100 kuna. Podaci s Poslovne Hrvatske to potvrđuju, ali nikome nije bilo jasno kako kad je očito da se proizvodi prodaju na svakom koraku. Da bismo saznali što se zapravo događa iza kulisa poslovanja tvrtke, posjetili smo njihovo veliko skladište s proizvodima u zagrebačkom Rudešu kako bismo razgovarali o njihovim poslovnim planovima.

- Otvorili smo firmu vlastitim kapitalom s idejom organskog rasta da vidimo gdje možemo stići i zaista, ona kontinuirano raste. Značajna sredstva ulažemo u razvoj proizvoda! Nemamo velike investitore, samo smo nas dvoje u toj priči i samostalno kreiramo proizvode uz pomoć domaćih dizajnera. Iza nas stoje rezultati koji se ne mjere samo brojkama na Poslovnoj Hrvatskoj. Što se same blokade tiče, došlo je do proceduralnog, knjigovodstvenog problema koji je brzo otklonjen, objašnjava Nenad Tatarinov (36).

Božićno pakiranje Majinog mikrofona ekskluzivno samo za Advent

Veliki distributeri

Nakon samo godinu dana od osnivanja Majushka je ostvarila suradnju s velikim distributerima poput Müller drogerija, koje su prve pokazale interes za mikrofone te su odlični prodajni rezultati bili vidljivi već nakon mjesec dana.

Sve zalihe mikrofona su se prodale.

- Sve je pomno dizajnirano jer cijenimo lijepe stvari isto kao što cijenimo potrošače Majushke. Mi kao investitori ne očekujemo u prve tri godine veliku dobit, radimo na ekspanziji tvrtke. Ući iz jednog segmenta web shopa u veliku distribuciju, pritom mislim najviše na 35 Müller trgovina u Hrvatskoj, iziskuje ogromna ulaganja. Sve se to dogodilo u relativno kratkom roku, što je izniman uspjeh. Web shop je krenuo u 9. mjesecu prošle godine, a priča Majushke je krenula u 3. mjesecu 2018. s idejom mikrofona. Plan je investirati i u IT sektor, što znači da ćemo raditi i aplikaciju samo za naše djelatnike - objašnjava Nenad.

- Prvi zarađen novac odmah smo investirali dalje, u adventsku kućicu prošle godine - nadovezuje se Maja. “I tako iz jednog segmenta proizvoda, proširili se i na dugi, hranu i piće. Ove godine imamo čak dvije adventske kućice, u jednoj će se prodavati hrana i piće, a u drugoj Majushka proizvodi”, kaže Maja. Uz kućice u Bogovićevoj ulici, kao i prošle godine, postavili su i malu pozornicu. Na tu su adventsku priču, slažu se supružnici, najviše ponosni.

Božidar Vukičević / CROPIX

- Ove godine otišli smo korak dalje i u gastronomskom smislu, osim hot dogova, fritula, sladoleda i kolača, od hrane nudimo i burgere od crne slavonske svinje koje je osmislio zagrebački restoran Baltazar. Kad sam ih probala, samo sam uzviknula ‘bolje od Nusreta, majke mi’. Zato će se burgeri tako i zvati - smiješi se Maja. “Imamo i Majushka punč, dobar izbor pjenušaca, jer zašto si žena na Adventu ne bi popila šampanjac iz finih čaša? Rakije isto idu k’o lude...”, priča Maja koja kaže da su posebno za Advent izradili Christmas edition crvenu kutiju za Majushka mikrofone koja će se moći kupiti jedino na njihovim kućicama.

Već je naveliko poznato kako su vikendi ove kraljice zabave popunjeni posljednjih 20 godina i ona gotovo godinu dana unaprijed zna u kojem će kutku svemira biti. Uz to, trenutno je na Majushka on the road turneji po trgovinama Müllera gdje prodaju svoje proizvode.

- Prodaja rastura na sve strane! Mislili smo turneju po trgovinama završiti oko svetog Nikole, ali ćemo je zbog velike potražnje produžiti. Do sada smo bili u osam gradova, i u svakom je vladala opća euforija. Kad vidiš kako se ljudi, a najviše djeca, bore da kupe tvoj proizvod, osjetiš nemjerljivo zadovoljstvo - sretna je Maja.

- Iza cijele Majushka priče stoji puno rada i, što je najvažnije, mi u nju vjerujemo i imamo hrabrost. U 2020. godini možete očekivati i dva nova Majushka proizvoda - nadovezuje se Nenad.

Gen za biznis

Najnovija ostvarena suradnja je ona s Top shopom za koji su osmišljena tri Dormeo predmeta, ogrtač s kapuljačom, dječji set za spavanje i posebni jastučić koji se može koristiti i kao grijač za ruke, a uskoro u Cinestarima kreće “Mega ročkalica by Šuputica”.

- Mame i tate će odsad svojoj djeci moći pokloniti rođendan s mojim potpisom - djeca će moći pjevati na moje mikrofone, bit će tamo slamčice s mojim logom, Šuputica torta, majice, slušat će se moje dječje pjesmice... - kaže Maja.

Gen za biznis oduvijek je u njoj, kaže, naslijedila ga je od oca Borisa koji je 80-ih i 90-ih bio jedan od najznačajnijih i najproduktivnijih estradnih menadžera. Kad se počela baviti i svojim brendom, to joj je prije svega smanjilo ono malo sna što je imala, ali ništa joj ne pada teško, baš naprotiv!

Božidar Vukičević / CROPIX

- Slobodnog vremena uopće nemamo, svaki dan sam u drugom gradu, suprug još ima i svoju firmu, a konstantno smo u novim razgovorima, na sastancima, sve za Majushku, kaže Maja. A kad uživamo, onda stvarno uživamo, ljubitelji smo hrane i putovanja, a ljudima koji me prate sve to volim pokazati - zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:33