Dok već tjednima Miley Cyrus obara sve rekorde sa svojim novim singlom ‘Flowers‘, pjevačica je u međuvremenu poduzela i jedan veliki poslovni korak postavši partnericom branda Dolce Glow, a tako i Isabel Vitae, osnivačice Dolce Glowa.
Osim što već preko mjesec dana dominira Billboardovom ljestvicom, Miley je sinoć imala i službeno predstavljanje svoje limitirane Dolce Glow kolekcije istoimenog naziva njezinog najnovijeg albuma Endless Summer Vacation. Ekskluzivna privatna večera za svega 40-ak najbližih uzvanika održala se u prestižnom restoranu Nobu u kalifornijskom Malibuu, a među uzvanicima A-liste kao što su Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Kris Jenner te svjetski poznati influenceri - pronašla su se i domaća lica i to iz hrvatske uspješne svjetske kompanije Bellabeat.
A što to povezuje Bellabeat, Miley Cyrus i Dolce Glow objasnila je Lejla Sertović, CMO Bellabeata.
- Već dvije godine uspješno surađujemo s Isabel - osnivačicom Dolce Glow-a, a naša poslovna suradnja prerasla je iz influencinga u uspješno poslovno partnerstvo iz kojeg se već duže vrijeme generiraju i projektiraju mnogi uzbudljivi planovi. Nažalost, trenutno ne možemo previše otkriti o kakvim se to planovima radi, ali sigurni smo da će obje publike biti oduševljene onime što spremamo, kako Dolce Glow tako i Bellabeat publika - rekla je.
Podsjetimo se, Bellabeat je 2021. godine s launchem svoje nove verzije wellness trackera Ivy osvojio celebrity publiku te ostvario uspješne suradnje s Kourtney Kardashian, Oliviom Culpo i Tammin Sursok, a u božićnom paketu kao poklon stigao na adrese Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Kim Kardashian i mnogih drugih.
Znači li prisustvo Bellabeat tima na ovako prestižnom eventu i nekakvu vrstu suradnje sa samom Miley Cyrus – po svemu sudeći, mogli bi saznati uskoro.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....