Svaki od njih ima neku svoju spiku. Tunafasader objavljuje viceve s bauštele, Filipić skečeve za djecu, Picek prankove za osnovnoškolce, Laura polira automobile, Ana pjeva, pleše, zafrkava se, obično sa svojim bratom i prijateljicama. Zajedno, ove mlade ljude prati više od milijun osoba u Hrvatskoj.
Danas vam predstavljamo Leona Kosanovića, poznatijeg kao Picek.
Glasajte za pobjednike u kategorijama za nagradu Zlatni Studio
Leon iz Ivanić Grada uvijek stane u gradu i lupi selfie sa svakim svojim fanom. A to se često događa domaćem influenceru koji je nedavno završio srednju školu i već je skupio pratnju od gotovo 370.000 ljudi na TikToku. "Ne smeta mi to uopće, baš mi je drago. Kad sam i ja bio klinac, imao sam influencere koje sam obožavao", govori nam.
Nedavno je na društvenim mrežama eksplodirao njegov štos s glavnog zagrebačkog trga kada se na gledanju utakmice Hrvatska-Argentina pojavio s transparentom "Gvardiole, ostavio sam curu zbog tebe". Sada priča da je to bila dobra šala, ali je doista prekinuo s curom, doduše iz nekih drugih razloga.
"Mislim, tko ne voli Gvardiola, i tvoja ga cura sigurno obožava", kaže nam. Pitamo ga, s obzirom na to da je stručnjak, kako zna što će postati viralno, a što ne. Kaže da sadržaj mora pogađati u emociju. "Emocija ili da skuhaš neku frku, to je provjereni recept za preglede", otkriva.
Nema neku posebnu nišu ni stil koji preferira pri snimanju videa, smišlja fore kako mu dođe, ali uvijek se trudi biti aktualan. Kao sada s nogometnim prvenstvom. Kaže da objavi jedan video dnevno u prosjeku, a ponekad i više. "Znam razmišljati pola sata što bih mogao snimiti, ponekad kraće, ponekad dulje, ali uvijek mi nešto padne na pamet."
Sam smišlja sve svoje fore, tvrdi. I obično su to svakodnevne situacije ili neki izazovi. Jedan od popularnijih je onaj u kojem jede mačju hranu.
I nije on u ovom poslu od jučer. Još prije tri godine, kada je bio u drugom razredu Tehničke škole Ruđera Boškovića u Zagrebu, počeo je objavljivati na TikToku. To mu je sada glavni izvor prihoda, priznaje. "Oduvijek sam znao da želim biti poznat, otkako sam bio mali", kaže.
U osnovnoj školi snimao je skečeve za YouTube i došao do tisuću pretplatnika, ali je onda izašao iz te faze. Ipak, u srednjoj školi vratio se snimanju, kada je TikTok počeo uzimati maha, a prvi video koji je objavio na toj platformi - zašto radi gusti Čokolino - pogledalo je 600 ljudi.
"Htio sam napraviti nešto s čime se ljudi mogu poistovjetiti", kaže. Drugi je pogledalo njih nekoliko tisuća, a ostalo je povijest. Sada ima i videoskečeve koje pogleda nekoliko milijuna ljudi. Kao onaj "Kako kupiti kondome".
Njegovu publiku uglavnom čine mlađi tinejdžeri, u dobi između 12 i 15 godina, a nikada ne bi mogao raditi TikTok za malu djecu. "Ne znam što bih proizvodio za njih, ne bih se osjećao ugodno", kaže.
Na pitanje o biznis strani TikToka ipak ne želi govoriti. Sve to vodi njegov menadžer.
"Imamo različite pakete, video, story, objave na Instagramu, ali ne bih o cijenama, time se bavi moj menadžer." Što se tiče brendova s kojima surađuje, to su Samsung, Red Bull i Konzum. Obično za njih smisli neki scenarij, skeč, i to objavi.
"Nekad mi to i teško pada jer nema tu baš puno umjetničke slobode", priznaje. Zanima ga i kratkometražni film, pa planira sa svojim društvom uskoro snimiti i igrane filmove. "Prvi bi mogao biti neki božićni film, ja ću napisati scenarij", kaže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....