Pet centar, vodeća specijalizirana regionalna maloprodaja za kućne ljubimce, obilježila je jučerašnji Dan planeta zemlje predstavljanjem nacionalne kampanje zbrinjavanja ambalaže sa strateškim brand partnerima. Kampanju Pet centar provodi u suradnji s tvrtkom VAFO i svojim brendom Brit Care te tvrtkom Purina s prepoznatljivim brendom hrane za kućne ljubimce ProPlan, a predstavljanje kampanje popratili su brojni ljubitelji kućnih ljubimaca. Predstavnici Pet Network International-a najavili su kampanju sa strateškim partnerima u kojoj je cilj probuditi interes kupaca za pravilnim zbrinjavanjem otpada, a pritom nagraditi održivu praksu svojih kupaca s atraktivnim kuponima s popustima za kupnju sljedeće Brit Care Sustainable suhe hrane ili ProPlan suhe hrane.
‘’Održivost kao temeljna postavka poslovanja postala je svakodnevna praksa kako bi život i rad prilagodili klimatskim promjenama te smanjili ugljični otisak. Utjecaj klimatskih promjena na ljude i životinje je vidljiv, aktivnosti koje činimo da bi ih smanjili moramo implementirati u sve segmente života. U skladu s ESG strategijom Pet Network Internationala i poticanja zajednice u kojoj živimo i djelujemo, Pet centar Hrvatska sa svojih 20 maloprodajnih trgovina želi svojim primjerom pomoći kupcima prepoznati dobre prakse i djelovati već od današnjeg dana u svrhu zelenijeg planeta’’, istaknula je direktorica marketinga Pet centra, Mara Vuković.
‘’Iznimna nam je čast zakoračit u održivost s našim kupcima, kao prvi lanac specijaliziranih trgovina za kućne ljubimce u regiji sa fokusom na razvijanje svijesti o održivosti i zelenim praksama a samim time i razvijati zajednicu u pozitivnom smjeru - kako brigom o ljubimcima, tako i o okolišu. S obzirom na našu ekspanziju, postali smo bitan dionik društva i trudimo se upravo ovakvim praksama utjecati na boljitak, a u ovoj izazovnoj godini ponuditi kupcima i dodatni motiv u smislu popusta kao nagradu za održivu praksu’’ - zaključila je direktorica Pet centra Hrvatska, Neda Vuk Salaba.
Brit Care je osmislio i ponudio ljubiteljima pasa ekološki prihvatljivu hranu koja dolazi u potpuno reciklabilnom pakiranju i proizvodi se u klimatski neutralnim uvjetima korištenjem održivih sastojaka i ekološki prihvatljivog proteina insekata. Sastojci potječu od certificiranih, kada je moguće, lokalnih dobavljača kako bi se u distribuciji smanjila udaljenost I time smanjio ugljični otisak. Pravilnim odabirom sastojaka i održivim pristupom Brit Care je smanjio ugljični otisak ove hrane za pse za do 35% u usporedbi s hranom za pse napravljenoj od crvenog mesa.
Osim načina proizvodnje i distribucije pažnja je posvećena i ambalaži koja se može reciklirati sa širokim rasponom naknadnih primjena. U pakiranju se optimizira veličina i čvrstoća kako bi se težina pakiranja svela na minimum. Ambalaža označena brojem 4 ili 5 u trokutu može se odlagati u spremnike namijenjene za plastični otpad. Brit Care je nježan prema Zemlji jer: dolazi u reciklabilnom pakiranju, sadrži ekološki prihvatljiv protein insekata koji ima izvanredne nutritivne kvalitete i čija proizvodnja ne opterećuje okoliš, izrađen je od održivih sastojaka, proizvodnja se odvija u klimatski neutralnim tvornicama, a ugljični otisak je 35% manji od prijašnje linije proizvoda.
Purina, kao dio najveće prehrambene kompanije na svijetu, donosi mnoge prilike za istraživanje veza između zdravlja kućnih ljubimaca i ljudi. Dijeleći stručnost među znanstvenim timovima, Institut Purina već je uspio primijeniti ključna saznanja u područjima kao što su probiotici i kognitivno propadanje, a sada se uključuje u primjenu reciklabilne ambalaže u kojoj se nalazi hrana za pse. LDPE plastika se može reciklirati. Pakiranje je izrađeno od 100% recikliranog monomaterijala označenog simbolima 4 i 5. Jedna od najčešćih metoda recikliranja je otapanje plastike i korištenje za izradu novih proizvoda. Druga metoda je pretvaranje plastike u pelete, koji se mogu koristiti za stvaranje novih plastičnih proizvoda.
‘Net Zero Roadmap‘ je doista ambiciozan plan s ciljem smanjenja utjecaja kompanije Nestlé na okoliš na globalnoj razini stoga već sada uvode promjene, inoviraju i mijenjaju se na svim razinama: lokalno i globalno. Značajan pomak napravljen je vezano uz pakiranja njihovih proizvoda: 83,5% plastične ambalaže dizajnirano je tako da se može reciklirati, a gdje je moguće zamjenjuju ju ekološki prihvatljivijim pakiranjima poput papirnate ambalaže. U godini u kojoj slave 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, i dalje aktivno čine dobro. Bez obzira radi li se o prodajnim ili promotivnim aktivnostima, uvođenju inovacija, projektima koje provode s partnerima, institucijama i udrugama, društvenim projektima, kao kompanija se čvrsto drže svog poslovnog obećanja da ostvare održiv rast.
Od 22. travnja 2024. u Pet centar poslovnicama, ljubitelji kućnih ljubimaca mogu pronaći posebno mjesto za odlaganje praznih Brit Care Sustainable i ProPlan vreća hrane. Vraćanjem bilo koje 3 Brit Care Sustainable ambalaže ili 3 ProPlan amablaže do 3 kilograma, Pet centar vas nagrađuje za održivu praksu sa 20% popusta na sljedeću kupnju Brit Care Sustainable ilI ProPlan hrane.
Pet centar u sklopu atraktivnih mjesečnih pogodnosti ističe posebnu akciju koja traje do 30.05.: Ne propustite iskoristiti posebnu pogodnost Pet centra i postati novi član kluba i ostvariti 25% popusta prilikom učlanjenja u svim Pet centar trgovinama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....