INOVATIVNO

Svi su se zaustavljali kod neobičnog ekrana, otkrili smo što on zapravo radi

BAYER grupa, MediaCom Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu pokretom upravljanu interaktivnu kampanju za mjerenje temperature. Glavni lik kampanje je bio vitez Aspi – strah i trepet za viruse gripe i prehlade.
Beskontaktno mjerenje temperature

Aspi je poznat kao „ubojica“ povišene tjelesne temperature i glavobolje. Prijatelji ga poznaju po simpatičnom nosu, engleskom stilu humora i glasnom pjevanju. Njegovi neprijatelji virusi, poznaju ga po njegovoj upornosti i neustrašivosti.

Za potrebe lansiranja nove kampanje omogućili smo prolaznicima da izmjere temperaturu, beskontaktno i precizno, na različitim lokacijama u shopping centrima.

image
Beskontaktno mjerenje temperature

Kao rješenje odabrali smo povezivanje termalne kamere i mehanike prepoznavanja pokreta za pokretanje videa na digitalnim citylightima. Mjerenje je pokrenuto više tisuća puta u periodu kampanje.

Aplikacijom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz pomoć termalne kamere koja prepoznaje pokret i pokazuje termalnu sliku u „live streamu“.

image
Beskontaktno mjerenje temperature

„Contactless“ mehanika se temelji na „motion control“ tehnologiji, gdje prolaznici pokretom ruke upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Na sreću nitko nije imao temperaturu.

Više o Go2Digitalu na https://www.go2digital.hr/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 15:33