Hrvatska je poznata u cijelom svijetu, a Zagrebačku županiju smo danas predstavili kroz poveznicu tradicije, baštine i modernih suvenira. Riječ je o narukvicama, koje su i ove godine rezultat izvrsne suradnje kreativnog tima Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta, poznatog domaćeg brenda nakita, a koje svojim dizajnom imaju motive Zagrebačke županije.
Narukvice su s motivima iz tradicionalnih narodnih nošnji, pod nazivom: ČRLENA ROŽA, SVILENA ROŽA, PISANKA dok jedna, TUR, vizualizira glavu goveda po kojem je Turopolje dobilo ime. Na taj način spaja se tradicionalno s modernim. Također, promovirale su se i majice, hoodice s motivima narodne nošnje koje prate motive narukvica – nošnje zagrebačkog kraja.
„ Za kraj godine iz turizma nam dolaze lijepe vijesti! Broj noćenja u Zagrebačkoj županiji do sada je za 2% veći u odnosu na rekordnu 2019. godinu, tako da sa sigurnošću možemo reći da se turizam ili još bolje rečeno turisti „vraćaju. A kako i ne bi kad Zagrebačka županija ima niz turističkih aduta – od vrhunske eno gastro ponude, poznatih vinskih cesta, pa do biciklističkih staza, prekrasne prirode i kulturne baštine. No, u posljednje vrijeme imamo jedan novi trend koji raste kako kod gostiju, tako i kod iznajmljivača. To su kuće za odmor! Gradi se sve više luksuznih kuća i obnavlja onih tradicijskih, tako da ih sada ima na našem području preko 130 i vjerujem da će ta brojka samo rasti. Osim u kućama za odmor, tradicionalno i suvremeno idu „ruku pod ruku“ i kad su u pitanju nakit i odjeća. Naša Turistička zajednica izradila je narukvice i majice s tradicijskim motivima koje na neki način predstavljaju suvenir, ali isto tako imaju i uporabnu vrijednost. Čestitam im na kreativnosti! S obzirom da je vrijeme darivanja, smatram kako je ovo idealan poklon s daškom tradicije koji će svakoga razveseliti. „ rekao je zamijenik župana g. Damir Tomljenović.
„Turopolje i Velika Gorica kroz različite manifestacije njeguje kulturnu baštinu, najveća simbolika narukvica za nas je sigurno, Tur – govedo po kojem je Turopolje dobilo ime.“, izrazio je i ove godine zadovoljstvom projektom župan POT-a g. Josip Odrčić
O simbolima na modernim narukvicama kao što je crvena boja, koja označava mladost, veselje, pojasnio je zamjenik župana POT-a g. Marko Cvetković istaknuvši kako je crvena je kroz povijest našeg kraja boja koja privlači sreću.
Predstavnici hrvatske tvrtke Borboleta, g. Borna Strižak i g. Stanislav Kostić, dizajner narukvica, izuzetno su zadovoljni ovogodišnjom suradnjom i suvenirima te su naglasili kako je projektni zadatak bio izazovan te, ali su sigurni da su kao i prošle godine narukvice najbolji poklon jer putem online prodaje je u tom periodu prodano preko 2 tisuće narukvica s motivima podgutnice i poculice.
„Bogatstvo kulturne baštine i kreativan koncept suvenira bile su smjernica za pripremu modernih narukvica koje elementima narodne nošnje predstavljaju simbol nacionalnog identiteta. Rezultat izvrsne suradnje Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta i ove je godine rezultirao autentičnim i originalnim dizajnom koji postiže visoku razinu prepoznatljivosti, a s druge strane s takvim suvenirom znamo da su oni najbolji promotor destinacije Zagrebačke županije. Turistička zajednice Zagrebačke županije spaja koncept kulture i turizma kroz funkciju odličnog suvenira kao jednog od načela razvoja održivog turizma. Za kraj ove godine imamo idealne poklone kojima iskazujemo simboliku života.“ izjavila je direktorica TZZŽ, Ivana Alilović.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....