Nogometno ludilo je na svom vrhuncu. U nekim zemljama dopušteno je gledanje na stadionima, I to sve više kako se bliži finale. Do karate je jako teško doći. Međutim većina nogometnih obožavatelja koji nisu među tim sretnicima ipak nisu osuđeni samo na vikanje na suca u lokalnom kafiću!
Kombinacijom interaktivnih ekrana i tehnologije proširene stvarnosti Volkswagen i Go2Digital pružili su mogućnost svakom fanu da svoju strast prema nogometu pokaže - na velikom ekranu. Najveći hrvatski gradovi, naime, dio su Volkswagenove kampanje ‘We Support All’ kojoj je cilj od mnoštva fotografija nogometnih obožavatelja napraviti najveću digitalnu zastavu koja će se prikazivati diljem Hrvatske.
Za sudjelovanje je bilo potrebno samo prići jednom od interaktivnih ekrana i pokretom ruke pokrenuti aplikaciju za fotografiranje. Tehnologijom proširene stvarnosti dodane su najvijačke boje na lice, a fotografije svih nogometnih fanova spajaju se u mozaik - zastave zemalja sudionica EURA2020.
Kad već u desetima tisuća ne mogu biti i navijati zajedno na stadionu, barem u kombinaciji digitalne, proširene i fizičke stvarnosti mogu!
Volkswagen, kao službeni mobility partner prvenstva EURO2020, kampanjom još jednom naglašava ono što je na ovom neobičnom nogometnom prvenstvu bez punih stadiona najvažnije - podršku i povezivanje.
Go2Digital ovom kampanjom, prvoj u Hrvatskoj koja kombinira prepoznavanje pokreta i proširenu stvarnost, još jednom se dokazuje kao lider u inovativnim kreativnim konceptima koji spajaju interaktivnost, digitalni i stvarni svijet te donose poslovne rezultate.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....