Koliko je izazovno dostići uspjeh i što sve zapravo stoji iza te moćne riječi? Zahvaća li uspjeh samo profesionalna postignuća ili i osobni razvoj? Je li uspjeh zaista tako glamurozan kako se često prikazuje ili iza njega stoji puno nevidljivog truda i odricanja? Postoji li univerzalna formula za uspjeh i može li je svatko od nas primijeniti? Jesmo li sami sebi najveća prepreka na putu do uspjeha? Na ova i brojna druga pitanja, jučerašnja konferencija ponudila je odgovore koji svakako potiču na razmišljanje. Inspirativni predavači i panelisti na konferenciji uspjeli su osvijestiti važnost zdravog poduzetničkog mindseta koji slavi uspjeh i poziva na zajedništvo u jačanju zdrave poduzetničke klime u Hrvatskoj. Istaknuti stručnjaci iz poslovnog svijeta, poduzetnici i mladi vizionari poslali su jasnu poruku s ovogodišnje konferencije:
Kultura uspjeha u poduzetništvu nadilazi financijski aspekt — ona uključuje viziju, inovaciju i kontinuiran razvoj. Prigrliti kulturu uspjeha znači njegovati hrabrost, otvorenost prema novim idejama i kontinuirano prihvaćati nova znanja. Takva kultura počiva na viziji i strasti, ali i na prihvaćanju rizika, svjesnoj predanosti stalnom učenju i prilagodbi novim trendovima.
Konferenciju je u ime domaćina otvorila intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu – dr. sc. Iva Hraste Sočo koja je okupljenima ukazala na važnost vrednovanja kulture uspjeha, ne samo u poslovnom svijetu, već i u svijetu kulture i umjetnosti. Glavni organizatori konferencije, Ognjen Bagatin i Berislav Horvat, naglasili su kako kultura uspjeha nije privilegij malobrojnih, već je ponuđena svima koji žele svojim radom i pozitivnim primjerom ovo društvo učiniti boljim mjestom za život.
„Svaka inspirativna priča i svaki korak naprijed u poduzetništvu jačaju gospodarstvo i potiče stvaranje novih prilika za sve nas. Kroz kontinuirano isticanje uspješnih poduzetničkih priča, ne samo da gradimo snažnije gospodarstvo, nego i ohrabrujemo nove generacije poduzetnika. Kroz vlastite primjere ohrabrujemo ih da se usude sanjati velike snove. Hrvatska ima ogroman potencijal, stoga vjerujem kako upravo pozitivnim primjerima i poduzetničkim pričama, koje iz godine u godinu dovodimo na pozornicu konferencije Poduzetnički mindset, možemo pridonijeti jačanju kulture uspjeha, a time i uspješnom rastu našega gospodarstva“ - zaključio je Ognjen Bagatin, organizator konferencije.
Tko je sve sudjelovao u programu?
Uvodnim predavanjem, poduzetnik i poslovni mentor Krešimir Rich (Identalia Academia) na kreativan je način predstavio publici različite perspektive uspjeha, istaknuvši kako poduzetništvo nije cilj samo po sebi, već proces koji zahtijeva kontinuiran rad, ulaganje i posvećenost u stvaranju pobjedničkih timova. O temi Poduzetništvo kao maraton na sceni HNK-a govorili su Dorotea Effenberger (Tahograf), Petar Šimić (Primaco grupa) i Ante Laušić (Solvership) uz moderatora Sašu Cvetojevića (Insako), naglašavajući kako poduzetništvo nikada nije i neće biti sprint, nego kontinuirano suočavanje s izazovima na putu rasta i razvoja, koje oplemenjuje pojedinca i poslovnu scenu u cjelini donoseći dugoročne plodove za sve uključene.
Sportski panel, u kojem su zlatni olimpijci, veslači Valent i Martin Sinković, odgovorili na pitanje Od čega su zapravo zlatne medalje?, fokusirao se na vrijednosti kao što su upornost, disciplina, predanost i timski rad. Uz moderatoricu Anu Radišić, braća Sinković podijelila su priču o tome koliko je znoja, truda i suza utkano u zlatne medalje. Sportski uspjesi ovise o mentalnoj snazi pojedinca, o dosljednosti i nepokolebljivoj vjeri u cilj. Za uspjeh je bitno fokusirati se na pobjedu, no često je još bitnije ne zaboraviti uživati u procesu, naglasili su Sinkovići. Aktualne EY Poduzetnike godine Jadran Galenski Laboratorij iz Rijeke predstavio je član Uprave Mislav Vučić (JGL), otkrivši sve poslovne strategije i odabire koji se kriju iza JGL-ova laboratorija uspjeha. Vrhunska menadžerica Anita Lacmanović (SAP Hrvatska) te top menadžeri Gordan Kolak (KONČAR) i Tomislav Glavaš (Bosqar), pod vodstvom komunikacijske savjetnice Maruše Stamać (Media Consulting), podijelili su iskustva s uspjehom unutar svojih organizacija. Kroz vlastite uspone, padove, izazove i pobjede, pokazali su koliko je vrijedno kada giganti, kao što su njihove tri tvrtke, podijele svoja znanja, resurse i iskustva s manjim igračima na tržištu. Takva sinergija ne pridonosi samo njihovom uspjehu, već jača i širu poslovnu zajednicu stvarajući nove generacije poduzetnika.
Daniel Šimić (A1 Hrvatska) u razgovoru s Nevenom Rendeli (Primetime komunikacije) otkrio je zašto je A1 predvodnik digitalne budućnosti, dok se Damir Šmigmator (Aircash) osvrnuo na valutu uspjeha kroz financijski aspekt. Mladi inovator i poduzetnik Tomislav Ivanić (Bravarija Ivanić/Soltiq) oduševio je sve prisutne svojim optimističnim pristupom poduzetništvu u kojem izuzetno puno polaže na uspješno balansiranje obitelji, hobija i posla. U panelu Kako prodati uspjeh, poduzetnici Orlando Lopac (Orlando Health) i Marko Emer (Moj e-Račun), uz moderatora Vjeku Peretića (Pro Grupa), usmjerili su se na vještine i strategije potrebne za pozicioniranje svog vlastitog uspjeha na tržištu, kao i na stvaranje proizvoda i usluga koji privlače pažnju i stvaraju povjerenje kod klijenata. Panel Koja je tajna uspjeha? predstavio je mlade lidere Ivana Dumančića (IVER grupa) i Tomislava Kamenskog (Kamgrad), koji su pod stručnim vodstvom Manuele Šole (Komunikacijski laboratorij) otkrili poslovne i ljudske karakteristike skrivene iza svojih uspjeha. Na spontani poziv Manuele Šole da se i mladi iz publike uključe u priču o tajni uspjeha, panelistima se pridružio student iz publike Pejo Bosnić, koji je svojom osobnošću i iskrenim mladenačkim pristupom osvojio pažnju svih okupljenih, dokazavši da se tajna uspjeha često krije i u hrabrosti da se jednostavno pojaviš na sceni.
Panel Uspjeh gledan očima poduzetnica predstavio je specifične izazove i prilike s kojima se suočavaju liderice u nas. Poduzetnice Branka Hitner (Carta) i Hani Hreljak (Pisinium), uz moderatoricu Jelenu Jelušić (INSPO consulting), raspravljale su o iskustvima koja nadilaze poslovne uspjehe, ukazujući na važnost podrške, umrežavanja i mentorskih odnosa među ženama. Konferenciju je svečano zatvorio inspirativni lider, poslovni trener i mentor, koji je brojnim poduzetnicima pomogao na putu osobnog razvoja, Alan Žepec (LQ).
Ova konferencija još je jedna potvrda teze da se kroz isticanje pravih primjera liderstva, vizionarstva i poduzetništva može potaknuti više poduzetničkih pothvata i širiti zdrava poduzetnička klima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....