REFORMA KOJU ČEKAMO

KLJUČAN OD KLJUČNIH PROBLEMA KOJEM POSVEĆUJEMO PREMALO VREMENA Je li došlo vrijeme za dulju školsku godinu i jednosmjensku nastavu

 Davor Pongračić / CROPIX

Usporedimo li našu osnovnu školu sa slovenskom koja traje devet godina i u kojoj školska godina traje tri tjedna dulje, ispada da slovenski osnovnoškolci imaju dvije godine dulje obrazovanje. U usporedbi s nekim drugim državama, razlika je rapidno veća.

Moguće je da ova teza, koju iznosi jedan od glavnih autora nacionalne Strategije obrazovanja i znanosti Neven Budak, djelom utječe na rezultate hrvatskih učenika na međunarodnim propitivanjima znanja i vještina koji, ne treba ponavljati, nisu nešto s čim se možemo ponositi.

U šumi političkih, stručnih i polustručnih rasprava o obrazovnoj reformi, premalo prostora posvećuje se nekim od ključnih problema funkcioniranja školstva. Riječ je o organizaciji strukture rada osmogodišnje škole i trajanja nastave.

Dugo, toplo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 23:47