OMILJENA APLIKACIJA

Predstavljamo novu podrubriku na Novac.hr, TikTok Buzz: Sve što trebate znati o TikToku na jednom mjestu

U suradnji s Crew-om pokrivamo sve o TikToku

Dario Marčac

 Crew Media/Crew Media

Kako u svijetu, tako i u našim krajevima, TikTok je postao omiljena aplikacija koja je otvorila vrata mnogim domaćim influencerima. Jedan od njih je i Dario Marčac, kreator kojeg prati preko pola milijuna ljudi. Uz kreiranje sadržaja na svom profilu, Dario je osnovao TikTok zajednicu zvanu Crew u kojoj se nalazi oko 50 vrhunskih kreatora iz različitih niša.

Razlog kreiranja zajednice bila je želja za formiranjem mjesta gdje se kreatori iz cijele regije mogu upoznati, povezati te zajedno stvarati sadržaj koji nudi informaciju ali i inspiraciju. Članove je pomno odabrao Dario i time stvorio bazu kvalitetnih kreatora koja je omogućila poduzećima da lakše pronađu one, koji se slažu s njihovim brendom. Nakon osnivanja zajednice, uz Dijanu Domonkoš pokrenuo je Crew Mediu, agenciju koja se sastoji od tima ljudi specijaliziranih isključivo za izradu TikTok sadržaja.

image

Ilustrativna fotografija/Crew kreatori

Crew Media/Crew Media

U suradnji s Crew-om, predstavljamo novu podrubriku koja će pokriti područja vezana uz TikTok. Cilj ove podrubrike je podijeliti informacije i znanja TikTok stručnjaka o platformi kao i istaknuti savjete, trendove, analize i novosti. Željeli smo kreirati mjesto gdje možete saznati kako točno radi TikTok algoritam i kako ga koristiti, razloge zašto je dobro biti prisutan na platformi, kako izabrati pravog influencera za svoj brend, kako povećati kvalitetu sadržaja, broj pratitelja, brend awareness i još mnogo toga.

TikTok Manija

TikTok koji je prema najnovijim statistikama preuzet 3,5 milijardi puta, a može se i pohvaliti s 1 milijardom aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi, iz dana u dan raste u broju vjernih korisnika.Takvu statistiku rijetko koja aplikacija može postići, u tako kratkom vremenu. No, TikTok koji je krenuo kao aplikacija na kojoj su korisnici samo objavljivali lip sync videe sada je postao jedan od najvećih marketinških alata korporacija i slavnih.

Pravi boom u popularnosti osjetio se početkom pandemije korone kada su krenule izolacije diljem svijeta. Izloženi novoj situaciju i osuđeni na boravak unutar četiri zida, novi korisnici su fokusirali svoju pažnju na TikTok i u narednih nekoliko godina, platforma je utjecala na sve što smo znali o kreiranju sadržaja i digitalnom marketingu.

Na drugim platformama poput YouTube-a ili Instagrama, potrebni su mjeseci, a ponekad i godine kako bi se trud isplatio i kako bi kreator mogao izgraditi karijeru objavljujući sadržaj. No, uz TikTok, zbog jednostavnosti sučelja, pozitivnosti gledatelja, dobro kreiranog algoritma i brzih rezultata, mnogi su se okušali u snimanju videa. Danas su poznati kreatori koji su pozvani na razne evente i konferencije, gostuju na panelima, dobivaju suradnje s vrhunskim brendovima i grade dugoročne i vrlo unosne karijere.

TikTok je omogućio ostvarenje svih snova, a korisnici aplikacije su to objeručke prihvatili.

Brendovi i nove prilike

Nedugo nakon što je TikTok stekao popularnost među korisnicima, veliki i mali brendovi uočili su priliku kako doprijeti do svojih potencijalnih potrošača putem aplikacije. No, nije bilo dovoljno samo napraviti profil i objavljivati sadržaj koji su objavljivali na drugim platformama. TikTok je zahtijevao ‘svoj’ sadržaj i za to se trebalo potruditi.

Time je došlo do promjene u načinu kreiranja sadržaja. Ne radi se više samo tko će imati kvalitetniju kameru ili tko će platiti skupljeg influencera, radi se o pronalaženju svog jedinstvenog glasa u ogromnoj masi sadržaja, koji, ako se krivo postavi, ide u zaborav, u digitalnu rupu bez dna. TikTok je dokazao da je tako moćan, da može poduprijeti brend i dignuti ga u visine ili pokopati u sekundi i utjecati na percepciju brenda - dugoročno.

Bilo da ste poduzeće koje tek planira kreirati TikTok profil za svoj brend ili korisnik koji želi postati kreator, u ovoj podrubrici pronaći ćete sve potrebne informacije kako biste lakše započeli s kreiranjem kvalitetnog sadržaja. Prvi ćete saznati informacije o trendovima, promjenama i vijestima te savjete kako brzo ostvariti vrhunske rezultate i kreirati svoj jedinstveni glas na platformi.

Sve što trebate znati o TikToku nalazit će se na jednom mjestu, upravo tu, na portalu Novac.hr - TikTok Buzz.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 06:06