Zdravlje na prvom mjestu

Content marketing: Kako je zdravstvena branša pronašla svoje mjesto na TikToku

Na platformi poznatoj po plesovima, fitnessu i kuhanju, liječnici dijele medicinske savjete i ostvaruju viralne rezultate

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media
Na platformi poznatoj po plesovima, fitnessu i kuhanju, liječnici dijele medicinske savjete i ostvaruju viralne rezultate

Kada netko spomene TikTok, vjerojatno prvo pomislimo na skečeve, kuhanje, sport ili kozmetiku. No sve više poduzeća otvara profile na TikToku uključujući i ona koja svojim poljima djelatnosti ne spadaju u ove tipične domene. I sve više takvih, atipičnih, TikTok profila ostvaruje velike uspjehe na ovoj platformi.

S rođenjem content platformi poput YouTubea, Instagrama i TikToka rodio se i novi oblik marketinga - content marketing. Za razliku od ranijih oblika marketinga koji bili usmjereni na oglašavanje i za jedini cilj imali predstaviti potencijalnim potrošačima ponudu poduzeća, cilj content marketinga je dati publici određenu vrijednost. Ta vrijednost može biti zabava, ali jednako tako može biti i edukacija. Poduzeća i institucije posjeduju naime razna znanja koja njihovoj pub...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 01:26