Bitka za radna mjesta

'Sve aktivnosti odvijaju se redovito, a većina zaposlenika radi po smart-working modelu'

Radno vrijeme naše poslovne mreže prilagođeno je preventivnim mjerama zaštite te se sve promjene u radu poslovnica redovito ažuriraju i mogu se pratiti na webu banke, kažu u PBZ-u
Poslovnica PBZ banke
 PBZ

Privredna banka Zagreb borbu s posljedicama koronavirusa i nedavnog potresa u Zagrebu na hrvatsko gospodarstvo vodi na dva razboja. U prvom redu, kako su nam rekli u PBZ-u, banka nastoji zaštititi zdravlje svojih zaposlenika i očuvati njihova radna mjesta, a s druge strane izaći ususret svim svojim klijentima koji traže olakšice u povratu kredita zbog posljedica koronavirusa, štiteći istodobno i njihovo zdravlje.

- Privredna banka Zagreb kao odgovorna tvrtka i poslodavac vodi iznimnu brigu o svojim zaposlenicima, njihova sigurnost i očuvanje radnih mjesta su nam prioritet i u PBZ Grupi nije bilo otpuštanja. Osim mjera vezanih uz pandemiju Covida-19, dodatni set mjera definirali smo i za zaposlenike čije je stambeno pitanje zbog potresa narušeno ili ugroženo - ističu u ovoj banci koja je među prvima u hrvatskom gospodarstvu, još 24. veljače, prilagodila svoje poslovanje novonastalim okolnostima. Zaposlenicima su poslali upute o zaštiti od koronavirusa i obustavili do daljnjeg poslovna putovanja u inozemstvo.

- Planirane poslovne aktivnosti i sastanci u banci odvijaju se redovito pomoću dostupnih kanala online komunikacije, conference calla i sličnih oblika te smo omogućili i rad od kuće ili smart-working. Većina zaposlenika centralnih funkcija koristi smart-working modalitet rada dok je ostalim kolegama omogućen smart-learning način rada, čime smo u potpunosti osigurali kontinuitet poslovnih procesa.

Dio zaposlenika banke cijelo vrijeme primjene zaštite od koronavirusa dolazi na svoja radna mjesta zbog prirode njihovih radnih zadaća - napominju u PBZ-u.

Dok zgrada u kojoj je sjedište PBZ-a u Radničkoj ulici u Zagrebu nije pretrpjela oštećenja u nedavnom potresu, to se ne može reći za neke druge nekretnine koje banka koristi. Kako doznajemo, zbog posljedica potresa privremeno je bilo zatvoreno 12 poslovnica PBZ-a, od kojih je većina stavljena u funkciju nakon sanacije, a još su zatvorene tri.

- Radno vrijeme cijele PBZ-ove poslovne mreže i vrlo razgranate mreže poslovnica prilagođeno je preventivnim mjerama zaštite te se sve promjene u radu poslovnica redovito ažuriraju i mogu se pratiti na web stranici banke - napominju u PBZ-u, koji je svojim klijentima preporučio da od sada pa nadalje više koriste mrežu bankomata banke, usluge digitalnog bankarstva i kartično plaćanje.

Kada su u pitanju mjere za građane, odnosno potrošače čiji su krediti u redovitoj otplati, a financijska situacija pogoršala im se uslijed koronavirusa, banka će, kako iz nje poručuju, omogućiti odgodu plaćanja glavnice kredita i pripadajućih kamata, kao i dospjelih obveza po kreditu koje nisu plaćene do odobrenja zahtjeva za odgodu otplate kredita.

- Odgoda otplate je na razdoblje od tri mjeseca, uz automatsku mogućnost produljenja za dodatna tri mjeseca. Naglašavamo da je ugovaranje odgode otplate kredita u PBZ-u bez naknade i bez troškova solemnizacije dodatka ugovoru - dodaju u PBZ-u.

U cilju što bržeg rješavanja zahtjeva građana za odgodu otplate kredita, omogućili su jednostavan i brz proces odobrenja odgode otplate kredita svim klijentima koji ispunjavaju uvjete, a online obrazac zahtjeva za odgodu otplate kredita građana dostupan je na internetskim stranicama banke www.pbz.hr.

Banka preferira online zahtjev za odgodu otplate zbog mjera zaštite od koronavirusa, ali taj se zahtjev može podnijeti i u njezinim poslovnicama. Osim ponuđene odgode otplate kredita, svojim su korisnicima omogućili zadržavanje postojećeg iznosa prekoračenja po tekućem računu neovisno o promjeni u primanjima na razdoblje od sljedećih šest mjeseci. Klijenti će, najavljuju u PBZ-u, o visini prekoračenja biti obaviješteni putem svojih redovitih mjesečnih izvoda.

Za tvrtke, obrte i druge poslovne subjekte čije je poslovanje narušeno posljedicama pandemije Covida-19, PBZ je ponudio tri mjere olakšica. Prva je odgoda plaćanja kredita ili moratorij, a odnosi se na odgodu plaćanja rata kredita i kamata na šest mjeseci.

- U periodu odgode otplate kamata se obračunava, ali se ne naplaćuje, a ugovorena kamatna stopa se ne mijenja i nema naknade za obradu zahtjeva. Uz navedeno, banka omogućava i prolongaciju prekoračenja i revolvinga za tri mjeseca - navode u PBZ-u.

Druga mjera banke za poduzetnike čije je poslovanje narušeno uslijed koronavirusa su krediti za očuvanje likvidnosti na rok od dvije do šest godina uz prethodnu analizu poslovanja i pogođenosti pojedinog poslovnog subjekta, a treća je reprogram postojećih kredita uz olakšanje otplate.

- Klijenti se mogu prijaviti za navedene mjere koje su im potrebne. Ističemo da je poslovnim subjektima PBZ odmah ponudio moratorij ili odgodu plaćanja kredita u trajanju od šest mjeseci. Korisnici internetskog bankarstva PBZ-a bili su u mogućnosti cijeli proces dovršiti bez ijednog dolaska u banku - napominju u PBZ-u.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 02:11