Gepek, hrvatska platforma čije dostavne usluge najviše koriste OPG-ovi, lansirala je mobilnu aplikaciju na Google Playu i App Storeu.
Iako Gepek već omogućuje naručivanje dostave paketa, s novom aplikacijom sad je moguće i pratiti pakete u stvarnom vremenu te jednostavnije dogovarati dostave, kao i nuditi usluge dostave.
Kristijan Škarica, suosnivač i voditelj razvoja Gepeka kaže da imaju više od 5000 aktivnih korisnika.
- S aplikacijom pokrećemo novo poglavlje u razvoju Gepeka, jer sad je naša usluga dostupna na dlanu, za korisnike svih najvećih mobilnih platformi i to non-stop sve dane u godini - kaže Škarica.
Navodi da će to olakšati dostavu domaćih proizvoda od OPG-a, poklona članovima obitelji, kao i svih drugih vrsta dostava koje su na tržištu tražene.
U smislu po...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....