Priprema za širenje

Ljubitelj hrvatskih OPG-ova lansirao aplikaciju za ekspresnu dostavu

S Android i iOS aplikacijom pokrećemo novo poglavlje u razvoju Gepeka - kaže voditelj razvoja Kristijan Škarica

Tim startupa Gepek iz Kutine

 Marko Todorov/Cropix

Gepek, hrvatska platforma čije dostavne usluge najviše koriste OPG-ovi, lansirala je mobilnu aplikaciju na Google Playu i App Storeu.

Iako Gepek već omogućuje naručivanje dostave paketa, s novom aplikacijom sad je moguće i pratiti pakete u stvarnom vremenu te jednostavnije dogovarati dostave, kao i nuditi usluge dostave.

Kristijan Škarica, suosnivač i voditelj razvoja Gepeka kaže da imaju više od 5000 aktivnih korisnika.

- S aplikacijom pokrećemo novo poglavlje u razvoju Gepeka, jer sad je naša usluga dostupna na dlanu, za korisnike svih najvećih mobilnih platformi i to non-stop sve dane u godini - kaže Škarica.

Navodi da će to olakšati dostavu domaćih proizvoda od OPG-a, poklona članovima obitelji, kao i svih drugih vrsta dostava koje su na tržištu tražene.

U smislu poboljšanja proizvoda, pojašnjava, s novom aplikacijom povećava se transparentnost, povećava se točnost isporuke dostave i dovodi nova razina sigurnosti u dostavu preko Gepeka.

- Ne treba zaboraviti da je naš model rada ekološki napredniji, jer vozači nude svoje ‘gepeke‘ za prijevoz paketa na rutama na kojima ionako planiraju voziti što znači da naručitelji dostave pomažu u boljoj iskoristivosti postojećih mogućnosti dostave i time smanjuju ukupan ugljični otisak, pomažu planeti - kaže Škarica.

image

Aplikacija hrvatskog startupa Gepek

Jl/

Gepek je startup iz Kutine, hrvatski pandan Ubera za ekspresne dostave, koji je dobio sjemensku investiciju od pola milijuna eura krajem prošle godine.

Vodeći investitor u startup je John Lilić, jedan od investitora koji je između ostalog radio i kao savjetnik odbora Polygona, desetog najvećeg blockchaina na svijetu.

Prethodno je u Gepek investirala švedsko-hongkonška tvrtka Auki Labs, lider u tehnologiji proširene stvarnosti (AR), što će im omogućiti da svoje aktivnosti prošire i daleko izvan nacionalnih granica koristeći AR tehnologiju u last-mile dostavi.

Plan startupa je proširiti se izvan Hrvatske. Cilj im je dosegnuti 200.000 aktivnih korisnika do kraja godine.

Carla i Dario Ferreri, izvršni direktori Gepek kažu da je aplikacije poboljšati ukupno iskustvo dostave paketa na tržištu.

- Naš cilj je pružiti vrhunsko iskustvo dostave našim korisnicima, uz uštedu onima koji te pakete prenose, a vjerujemo da je aplikacija Gepek prvi korak u ostvarenju te vizije - kažu Ferreri.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
31. listopad 2024 10:14