Mercator gubi tržište

Slovenski trgovački lanac u vlasništvu Agrokora počeo godinu slabijim rezultatom

Mercator je u prvome kvartalu osjetio udar konkurencije u Srbiji, dok je u BiH ojačao
Ilustracija
 CROPIX/ Tea Cimas
Mercator je u prvome kvartalu osjetio udar konkurencije u Srbiji, dok je u BiH ojačao

Ostvarivši 500 milijuna eura prihoda u prvom tromjesječju ove godine, slovenski trgovački lanac Mercator u vlasništvu Fortenova Grupe ubilježio je za 3,1 posto slabiji rezultat poslovanja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

- Prihodi kompanije bili su u skladu s zacrtanima, a do smanjenja prihoda u odnosu na prvi kvartal prošle godine je došlo zbog drugačijeg rasporeda ovogodišnjih uskršnjih blagdana i povećanja prodajnih prostora konkurencije na tržište Srbije – navodi se u izvješću Mercatora povodom objave rezultata za prvi kvartal ove godine. Iako Mercator ne imenuje konkurenciju koja mu je pomrsila račune u Srbiji 'povećanjem prodajnih prostora', jasno je kako se radi o Lidlu koji je svoju mrežu na srpskom tržištu povećao od početka godina za dva nova supermarketa....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 00:25