Unosno tržište

Tradicionalnim TV i medijskim divovima oduzeli su publiku, oni sad uzvraćaju udarac

Na unosnom tržištu online-streaminga je još nekoliko velikih igrača poput HBO-a ili Hulua, ali bi od sljedeće godine konkurencija mogla znatno ojačati
Gledanje serija na Pickboxu
 Darko Tomaš / HANZA MEDIA
Na unosnom tržištu online-streaminga je još nekoliko velikih igrača poput HBO-a ili Hulua, ali bi od sljedeće godine konkurencija mogla znatno ojačati

U usporedbi s gotovo 100-godišnjom poviješću Walt Disney Company, Netflix se sa svojih 21 godina može smatrati početnikom u svijetu show-businessa. No ipak je ova tvrtka sa svojih 150 milijuna pretplatnika neprikosnoveni kralj platforme budućnosti: online-videostreaminga.

Najveći konkurent Netflixu je internetski svaštar Amazon sa svojih 100 milijuna mušterija. Tu je i Google s kanalom YouTube koji se doduše može pohvaliti s preko 1,3 milijarde korisnika no oni ne plaćaju mjesečne pristojbe kao što je to slučaj s Netflixom i Amazonom.

Na unosnom tržištu online-streaminga je još nekoliko velikih igrača poput HBO-a ili Hulua, ali bi od sljedeće godine konkurencija mogla znatno ojačati. U igru se ubacuje i telekomunikacijska kompanija AT&T koja je nedavno kupila medijsku kompa...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2025 14:48